Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در این بخشنامه خطاب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها رعایت کامل مواردی چون چیدمان تماشاچیان بر روی صندلی‌ها به صورت دو درمیان و نسبت به ردیف بعدی با حالت ضربدری، استفاده از دستکش و ماسک برای کارکنان سینما، پخش تیزر آموزشی با موضوع چگونگی رعایت اصول بهداشتی در مقابله با کرونا قبل از نمایش فیلم، در دسترس بودن صابون مایع و مواد ضدعفونی برای استفاده تماشاگران، تب سنجی از تماشاگران هنگام ورود به سینما و جلوگیری از ورود افراد مشکوک به بیماری و نظافت، ضدعفونی کردن مستمر سالن نمایش فیلم، سالن انتظار، سرویس هاس بهداشتی و کلیه مکان‌های مورد استفاده تماشاگران مطابق اصول بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: روابط عمومی سازمان سینمایی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازگشایی سینما زمان بازگشایی سینما شیوع کرونا مناطق سفید کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان سینمایی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم «میان ستاره‌ای» کریستوفر نولان به مناسبت دهمین سالگرد ساخته شدن این حماسه علمی تخیلی دوباره در سینماها اکران می‌شود. این فیلم که سال ۲۰۱۴ اکران شد و در سطح جهانی ۷۳۱ میلیون دلار فروش کرد با بازی متیو مک‌کانهی، آن هاتاوی، جسیکا چستین و مت دیمون ساخته شده و داستان در آینده‌ای دیستوپیایی روایت می‌شود که در آن گروهی از فضانوردان باید به دوردست‌های فضا سفر و یک سیاره جدید برای استعمار بشر پیدا کنند.

پارامونت پیکچرز اعلام کرد این فیلم ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ به سینماها بازخواهد گشت. این فیلم به صورت ۷۰ میلی‌متری آیمکس که فرمت مورد علاقه نولان است و همچنین روی صفحه‌های دیجیتال نمایش داده می‌شود.

نولان به تازگی برنده اسکار بهترین کارگردانی برای «اوپنهایمر» شد. این فیلم تاریخی درباره چگونگی ساخته شدن بمب اتم نزدیک به یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و به یکی از بزرگترین موفقیت‌های سال ۲۰۲۳ بدل شد.

نولان فیلم «میان ستاره‌ای» را با ترکیبی از فیلم آنامورفیک ۳۵ میلی‌متری و ایمکس ۶۵ میلی‌متری فیلمبرداری کرد. نمایش این فیلم در آن زمان کار دشواری بود زیرا بسیاری از سالن‌ها به پروژکتورهای دیجیتال روی آورده بودند. نولان اما از تماشاگرانش خواست تا فیلم را به صورت ۷۰ میلی‌متری آی‌مکس تماشا کنند که منجر شد فیلم هفته‌ها به فروش خود در این فرمت ادامه دهد.

کد خبر 6093777

دیگر خبرها

  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور