Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملیحه براز روز شنبه در نشست با اعضای هیات های ورزشی شهرستان همدان اظهار داشت: ۷۰ درصد از مجموع مدال های کسب شده ورزشکاران این استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور به همدان اختصاص دارد و باید این روند در دوره آینده المپیاد رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه هیات های ورزشی به دوره های استعدادیابی بیان داشت: شناسایی و توجه به نخبه های ورزشی جزو رویکردهای اصلی دستگاه ورزش است و هیات های موفق در این حوزه مورد تشویق و حمایت همه جانبه قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براز خاطرنشان کرد: توجه به استعدادهای پایه و شکوفایی آنها در مسیر قهرمانی کشور زمینه ساز رسیدن به جایگاه تیم های ملی و نیز پشتوانه مهم در رده های سنی مختلف ورزش استان است که باید در اولویت کاری هیات ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دستگاه ورزش شهرستان همدان زمینه ایجاد ۴۸ هیات ورزشی را مهیا ساخت، گفت: این هیات ها در سطح شهرهای همدان، مریانج و بخش قهاوند راه اندازی شده اند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان همدان یادآور شد: در صورت حمایت مالی اداره کل ورزش استان توانایی راه اندازی رشته های هندبال و کشتی ساحلی را با توجه به زیرساخت های موجود داریم.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی در سطح هیات های شهرستان همدان گفت: روسای هیات ها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری پس از بهبودی شرایط شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

براز با قدردانی از مشارکت چشمگیر بسیج ورزشکاران و نیز هیات ورزش های رزمی در گندزدایی سالن های ورزشی از ابتدای امسال تاکنون گفت: این اقدام جهادی همچنان ادامه خواهد داشت.

هم اکنون نزدیک به ۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها مریانج همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریانج همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مریانج همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شهرستان همدان هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند