Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، بختیار رحمانی‌پور شنبه سوم خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این‌که هیچ کدام از پایانه‌های مرزی استان از سوی جمهوری اسلامی ایران در این ایام تعطیل نیست، اظهار داشت: مبادلات تجاری در مرز باشماق روز یکشنبه به مناسبت عید سعید فطر از سوی طرف عراقی تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مرز باشماق از روز دوشنبه هفته جاری از سرگرفته می‌شود، اضافه کرد: فعالیت در بازارچه سیرانبند بانه هم به درخواست طرف عراقی تا روز سه‌شنبه ششم خرداد ماه سال جاری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرکات کردستان یادآور شد: گمرکات استان کردستان با شعبه‌های فعال در سنندج، باشماق مریوان، سیرانبند بانه به فعالان اقتصادی خدمات گمرکی ارائه می کند.

رحمانی‌پور با اشاره به اینکه گمرک سیرانبند و باشماق از مرزهای گمرکی فعال رسمی و بین‌المللی استان هستند، افزود: گمرک مریوان در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و مقدار قابل توجهی در بخش واردات فعال است.

کد خبر 514366 برچسب‌ها مرزباني استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرزباني استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: عبدی: لیگ برتر، بی‌کیفیت است

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228493 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته