Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@06:19:30 GMT

تازه‌ترین قیمتها از بازار سکه و طلا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۴۸۱

ساعت24-طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز نیز بازار سکه و طلای داخلی همچنان روند صعودی محدودی داشته است؛ به گونه‌ای که نسبت به‌ آخرین قیمت‌ها در هفته گذشته، سکه طرح جدید افزایش محدود اما سکه طرح قدیم و همچنین طلا کاهش قیمت داشته‌اند.

محمد کشتی آرای در رابطه با آخرین قیمت های مبادلاتی سکه و طلا در بازار امروز (شنبه)، اعلام کرد: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ادامه داد: قیمت هر قطعه نیم سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که افزایش در حدود ۱۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. ربع سکه نیز دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان تومان قیمت دارد.

اما  قیمت طلای ۱۸ عیار نیز امروز کاهش جزیی کمتر از ۱۰ هزار تومانی داشته و به ازای هر گرم  ۷۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شده است.  هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۳۳ دلار ثبت شده است که نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته که در نهایت ۱۷۴۰ دلار ثبت شده بود، در همان محدوده قیمتی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران