Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:53:41 GMT

برخورد با فروشندگان لباس و تجهیزات پلیس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۹۰۶

برخورد با فروشندگان لباس و تجهیزات پلیس

ایسنا/خراسان رضوی دادستان مشهد گفت: اگر در سنوات گذشته عدم فروش لباس و تجهیزات پلیس به صورت مکتوب اعلام شده، اما اصناف عمل نمی‎کنند و توجه ندارند، اتحادیه باید به صورت جدی حضور پیدا کند، دادسرا و نیروی انتظامی و اماکن آنها را رصد کنند و حتما با فروشندگانی که رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.

محمدحسین درودی امروز، 3 خرداد ماه، در مصاحبه خبری در خصوص پرونده‌های اخیر و کشفیات پلیس آگاهی خراسان رضوی که در محل پلیس آگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: سه فقره پرونده‌ای که امروز مطرح شد، در دو ماه اخیر اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده قتل در شعبه 208 بازپرسی در حال رسیدگی بوده، با سرعت و دقت پیگیری شده و کار ادامه خواهد یافت تا وضعیت آن هرچه زودتر مشخص شود، در نهایت پرونده با کیفرخواست از دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دو فقره سرقت مسلحانه طلا در دادسرای ناحیه 9 رسیدگی می‌شود. این پرونده‌ها به جهت حساسیت موضوع و مجموعه جرایمی که اتفاق افتاده، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، نتیجه آن در شعب ویژه به صورت دقیق، کامل و جامع روشن شده و در دادگاه انقلاب مشهد بعد از صدور کیفرخواست رسیدگی می‌شود.

درودی در خصوص پیشگیری از جرایم، گفت: ما در دادسرای مرکز استان به منظور پیشگیری از جرایم رصد می‌کنیم تا دیگر شاهد این جرایم در شهر نباشیم. ما به اینکه در نیروی انتظامی و دادسرا به عنوان ضابط اقداماتی را برای پیشگیری انجام دهیم، اکتفا نمی کنیم. این موضوع همت همه نهادها را می‌خواهد که پای کار باشند و برای پیشگیری اقداماتی را انجام دهند.

دادستان مشهد افزود: ابتدا باید از آموزش و پرورش شروع شود تا مراحل بعدی همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها پای کار باشند که بتوانیم در بحث پیشگیری موفق باشیم. پیشگیری مقوله‌ای نیست که تنها دادسرا، نیروی انتظامی و ضابطان نتیجه‌بخش باشند، تمامی ارگان‌ها و نهادها باید پای کار بیایند. امروز دامنه پیشگیری وسیع‌تر از این است که تنها یک ارگان آن را انجام دهد.

وی بیان کرد: امیدواریم وقوع بزه و جرم نداشته باشیم، اما اگر اتفاق افتاد، نیروی انتظامی با اقتدار، همت و تلاش وارد میدان خواهد شد و این پیام را برای مرتکبان جرم، شرارت و ناامنی خواهد داشت که با جدیت با آنها برخورد می‌شود، در نهایت نیز بعد از دادرسی عاقلانه، حکم با قاطعیت اجرا خواهد شد و نتیجه اعمال خود را خواهند دید.

درودی در خصوص فروش لباس و تجهیزات پلیس توسط اصناف، عنوان کرد: اگر در سنوات گذشته عدم فروش لباس و تجهیزات پلیس به صورت مکتوب اعلام شده، اما اصناف عمل نمی‎کنند و توجه ندارند، اتحادیه باید به صورت جدی حضور پیدا کند، دادسرا و نیروی انتظامی و اماکن آنها را رصد کنند. حتما با فروشندگانی که رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی لباس و تجهیزات پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس