Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ در متن پیام سردار حیدر عباس زاده آمده است:

خرمشهر را خدا آزاد کرد. "امام خمینی (ره)"

در میان تاریخ پرافتخار و پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان دلیر این مرز و بوم، رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید پیروزی ها و افتخارات ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه حماسه آزادسازی خرمشهر، حماسه ای که موجب یاس دشمنان و امید مردم مسلمان کشورمان شد نشان دهنده ایستادگی و مقاومت دلیرمردان این سرزمین در دفاع از شرف و ارزش های مقدس این آب وخاک است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، محقق شده است.

خرمشهر، روز مقاومت، فضیلت های معنوی دفاع از شرف، بی شک با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “خرمشهرها در پیش است”، وظیفه همه ماست تا با ادامه راه آن غیورمردان در عرصه های مختلف و با ایستادگی و مقاومت بار دیگر شاهد پیروزی های ملت عزیز ایران باشیم.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و پیروزی و مقاومت در خرمشهرهای پیش رو در سایه رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایگاه خبری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ