Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جعفری پیش از ظهر شنبه در نشستی که با حضور مسئولان استانداری اصفهان، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جا به جایی مسافران و همچنین رعایت دستورالعمل‌های ایمنی توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر و رانندگان باید مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحویل بسته بهداشتی ویژه مسافران برای اولین بار در کشور توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان در زمان بروز کرونا انجام شد و به عنوان الگویی برای سایر استان‌های کشور قرار گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه اقتصاد صنعت حمل و نقل مسافر کشور و استان اصفهان به واسطه شیوع ویروس کرونا با مشکلات عدیده ای مواجه شده است، اضافه کرد: مشکلات صنعت حمل و نقل استان اصفهان برای پیگیری و ارائه راهکار به دستگاه‌های بالادستی اعلام شده است.

وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و احتمال افزایش سفرهای برون شهری گفت: استقرار پلیس در نقاط مناسب پیش بینی شده و تشدید نظارت بر مدیران فنی و پایانه‌های مسافربری از جمله برنامه‌های در دست اجراست.

جعفری از تمام فعالین صنعت حمل و نقل استان اصفهان خواست ضمن آمادگی برای سرویس دهی به مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قوانین ایمنی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان خواست با رصد و پایش مستمر سیستم سپهتن ناوگان حمل و نقل مسافر از احتمال بروز خطاهای انسانی جلوگیری کنند.

جعفری تصریح کرد: مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان باید مسئولیت سنگین خود در قبال جان مردم را درک کنند و در صورتی که متوجه بروز مشکل فنی در اتوبوس شدند، اجازه حرکت به آن ناوگان را ندهند.

وی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات، از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه از آمادگی راهداران جهت برقراری تردد ایمن و روان برای کاربران جاده‌ها خبر داد و اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم جهت استقرار و اعلام تاریخ کشیک‌های همکاران در ستاد و شهرستان انجام شده است.

فرزاد دادخواه با اشاره به عملیات راهداری نوروزی انجام گرفته در محورها گفت: اقداماتی نظیر نصب علائم و تابلوهای اطلاعاتی و اخطاری، شست و شو تابلوها، خط کشی محورها و… پیش از نوروز انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم سفر مردم در تعطیلات نوروز و با وجود همه اخطارها برای عدم سفر، پیش بینی می‌شود سفر در محورهای مواصلاتی کشور و در استان اصفهان افزایش یابد.

معاون راهداری استان اصفهان گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی استان، شانه سازی و بخشنده کردن راه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برقراری تردد ایمن و روان در استان به شمار می‌آید.

حضور جدی پلیس در محورهای مواصلاتی استان برای برخورد با متخلفان، تقویت سیستم‌های هوشمند ثبت تخلف و غیره از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین نمایندگان تشکل‌های صنفی ضمن تشریح وضعیت موجود صنعت حمل و نقل مسافر استان اصفهان، خواستار تسریع در ارائه حمایت‌ها و تسهیلات دولتی برای این بخش شدند.

کد خبر 4932637

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری علیرضا جعفری عید سعید فطر سفر استانی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مشهد حمل و نقل مسافر استان اصفهان شرکت های حمل و نقل مسافر صنعت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان از مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مریم تاکی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و وقوع بارش های جوی از ابتدای هفته، اکثر محورهای استان اصفهان اعم از شریانی و غیرشریانی، درگیر شرایط بارش باران و در برخی مقاطع ایجاد سیلاب بودند.

تاکی افزود: در مجموع ۲۵۶ نفر از نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان به به کارگیری ۱۱۶ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل برای فراهم کردن شرایط ایمن و روان در ترددها فعال بودند.

وی تصریح کرد: در ساعاتی از بارش ها، در محورها ایجاد رواناب را شاهد بودیم. محور اصفهان - خور، اصفهان - شهرضا، نطنز - کاشان بیشترین تاثیر را از بارش های اخیر داشتند.

تاکی اظهار کرد: شهرستان های خور و بیابانک، نایین، اردستان و شهرضا برای خارج کردن رواناب انسداد مقطعی را داشتند، اما با توجه به سطح بالای بارش، تردد بدون مداخله و تصادف جدی در تمام محورهای استان برقرار بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین