Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@21:27:34 GMT

قطره‌ چشم نانو تولید شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۶۵۳

قطره‌ چشم نانو تولید شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یک شرکت‌ زیست‌دارویی روی توسعه محصولات و داروهای چشم با استفاده از فرمولاسیون‌های نوآورانه کار می‌کند. این شرکت اعلام کرد که نتایج فاز دوم کارآزمایی بالینی روی داروی این شرکت موسوم به OCS-۰۱ را منتشر خواهد کرد. نتایج فاز دوم آزمون بالینی این دارو که برای درمان التهاب و درد ناشی از جراحی آب‌ مروارید تولید شده، در نشست سالانه انجمن جراحی آب ‌مروارید و انکسار در ماه می برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاد شریف از مدیران این شرکت گفت: ما منتظر این رویداد هستیم تا نتایج فاز دوم آزمون بالینی را روی این دارو ارائه کنیم، دارویی که به‌عنوان گزینه احتمالی درمانی برای مقابله با التهاب و درد در بیمارانی که تحت جراحی آب مروارید قرار می‌گیرند، طراحی و تولید شده‌است. این دومین کارآزمایی بالینی فاز دو است که ما در یک سال گذشته انجام داده و به اتمام رسانده‌ایم. این دارو یک قطره چشمی است که در آن دگزامتازون با استفاده از فرمولاسیون نانوذره‌ای ویژه قرار دارد. پیش از این، ما این دارو را روی بیماران مبتلا به ورم ماکولا دیابتی (DME) استفاده کردیم و نتایج جالب توجهی نیز به‌دست آمده است.

سال گذشته، این شرکت کارآزمایی بالینی روی این قطره چشم حاوی نانوذرات دگزامتازون را روی ۱۴۴ بیمار مبتلا به ورم ماکولا انجام و نتایج مثبتی به‌دست آورد. در آن پروژه که از قطره چشم برای بیماران مبتلا به DME استفاده شد، ۱۴۴ بیمار دیابتی نوع یک و دو شرکت داشتند. این بیماران از قطره چشم حاوی نانوذرات سه بار در روز استفاده کردند و این کار به مدت ۱۲ هفته ادامه یافت. میزان تغییر توانایی بینایی بیماران در این پروژه مورد بررسی قرار گرفت. پس از تجزیه و تحلیل نتایج، محققان دریافتند که استفاده از OCS-۰۱ با کاهش ضخامت CTM همراه بوده است. همچنین فاکتورهای مربوط به بینایی در این بیماران بهبود یافته است.

انتهای پیام/

169 / 336 قطره چشم آب مروارید نانو ذرات زیست دارو آزمون بالینی دگزامتازون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قطره چشم آب مروارید نانو ذرات زیست دارو آزمون بالینی دگزامتازون قطره چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی در سنگر تولید

به گزارش صدای ایران از شرکت توسعه نیشکر،اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

✍دکتر عبدعلی ناصری

اردیبهشت، ماهِ تجلّی کار و تلاش، فرصتی دوباره برای پاسداشت حماسه بی‌وقفه کارگران نیشکر، این ستون‌های استوار پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است؛ کارگرانی که با عزم پولادین برای سربلندی و اعتلای وطن، «پای کار ایران» ایستاده‌اند و با هر قطره عرق جبین، بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را استوارتر می‌کنند.

تحقق رشد ۵۰ درصدی تولید شکر در سال گذشته و تکرار رکورد‌ها و رکوردشکنی‌ها در طلیعه سال مزیّن به جهش تولید، مرهون قدم‌های استوار و همّت بلند کارگرانی است که شبانه‌روز در سنگر تولید، جان‌فشانی می‌کنند؛ آنان که بی‌وقفه و با ایثار، قامت نیشکر را در زمین استوار نگه داشته و شهد شیرینی را به ارمغان آورده‌اند.

صنعت عظیم توسعه نیشکر، مفتخر است که پرچم‌دار جهادگران سنگر تولید باشد. دشت‌های سرسبز خوزستان سرافراز، گواه ایمان سترگ و دست‌های پینه‌بسته این مجاهدان سنگر تولید است که با دلی سرشار از توکّل، جوانه‌های امید را از دل خاک رویش دادند و هر بحرانی را به فرصتی برای شکوفایی و بالندگی تبدیل نمودند.

ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری به خانواده بزرگ توسعه نیشکر، از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارگران این صنعت در کشت و صنعت‌های هشتگانه که جان به کالبد این شرکت می‌بخشند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم و برای تک‌تک این عزیزان، عزت روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب