Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به بازگشایی رستوران‌‌ها، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها و ... گفت: مطابق ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده است رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها و ... بعد از ماه مبارک رمضان به طور کامل بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این رستوران‌‌ها تجمع جمعیت پرخطر تلقی شده است و تا پیش از این نیز به همین دلیل تعطیل بودند. مقرر شده است این مکان‌ها برابر پروتکل‌های وزارت بهداشت بازگشایی شوند اما حق هیچ‌گونه عرض قلیان در این مراکز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا وجود ندارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت با تاکید براینکه هیچ گونه مجوزی برای ارائه قلیان در این مراکز وجود ندارد، تصریح کرد: برابر ستاد ملی مقابله با کرونا این مکان‌ها به طور کامل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند اما اجازه ارائه قلیان در این مکان‌ها داده نشده است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تاکنون رستوران‌‌ها، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها اجازه فعالیت نداشتند، خاطرنشان کرد: مواردی بوده که به صورت پنهانی و زیر زمینی فعالیت می‌کردند و تیم‌های نظارتی ما شبانه‌روز فعال بوده و برابر دستور مقام قضایی با این مکان‌ها برخورد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برابر دستور مقام قضایی اگر چنانچه قلیانی عرضه شود حتما برخورد قاطع خواهد بود چراکه بحث سلامتی مردم جامعه برای ما مهم است. از همه صنوفی که با ماهمکاری کردند تشکر می‌کنیم تعداد اندکی نیز به صورت خاموش ارائه قلیان داشتند که ما با آنها برخورد داشتیم. در حال حاضر نیز از اصناف تقاضا داریم تا با ما همکاری لازم را داشته باشند و چنانچه اصناف به هر دلیلی قلیان عرضه کنند ما برابر دستور مقام قضایی با آنها برخورد می‌کنیم.

از قبل این کد را از مرکز گرفتند قبل از بازگشایی باید روی سامانه سلامت ثبت نام کرده و کد را روی مغازه نصب کنند. آنچه مهم تر است بحث قلیان است که حق ارائه قلیان ندارند

در خصوص اضافه کردن مجمتمع ها و پاساژها بعد از عید فطر تا اللان تا ساعت 18است

پلیس در کنار مدافعان است و تیم های نظارتی در حال فعالیت هستند اگر مردم موردی مشاهده کردند با 110 تماس بگیرند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قهوه خانه ها ارائه قلیان کافی شاپ ها مکان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران

کینه خونین، کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند