Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه کردستان گفت: برای دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان، همچون سایر دانشجویان از اواسط اسفندماه، کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار شد.

رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص دانشجویان خارجی گفت: حدود ۵۰۰ دانشجو از کشور‌های عراق، سوریه، افغانستان در دانشگاه کردستان مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی اضافه کرد: دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان، ۵ درصد از کل دانشجویان این مجموعه را به خود اختصاص داده اند. ۱۰ درصد از این دانشجویان بورسیه و ۹۰ درصد آنان شهریه‌پرداز هستند.
رئیس دانشگاه کردستان اظهار کرد: برای دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان، همچون سایر دانشجویان از اواسط اسفندماه، کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار شدند و در این باره اطلاع رسانی‌های لازم به آنان از طرق مختلف صورت گرفته بود.
وی ادامه داد: به منظور رفع اشکالات دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان، نشست هم اندیشی مجازی برگزار کردیم و در این بازه زمانی دو جلسه دفاع پایان نامه نیز به صورت مجازی برای آنان برگزار شد.
رئیس دانشگاه کردستان اذعان کرد: همچنین دوره‌های مجازی آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه در سه سطح مقدماتی، میانی اول و دوم برگزار شده و از این نظر به دانشجویان بین الملل دانشگاه کردستان خدمات آموزشی ارائه دادیم.

وی یادآور شد: در صورتی که جذب دانشجویان بین الملل به صورت کاملا مجازی انجام شود و دوره‌های مشترک مجازی، جایگزین دوره تبادل دانشجو شوند و دانشجویان دانشگاه کردستان در دوره‌های مجازی با دانشگاه‌های خارجی همکار، شرکت داده شوند، قطعا دانشگاه به اهداف خود در زمینه ارتقا سطح علمی دانشجویان به شکل موثرتری دست پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کردستان دانشجویان خارجی تبادل دانشجو دانشجویان خارجی دانشگاه کردستان رئیس دانشگاه کردستان صورت مجازی مجازی برگزار برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • جزییات سومین دوره آموزشی حلقه‌های میانی «حامیم» در دانشگاه علامه اعلام شد
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی