Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:05:57 GMT

با آتش بس در یمن موافقیم؛ اما حوثی ها مخالف هستند!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۴۱۳

با آتش بس در یمن موافقیم؛ اما حوثی ها مخالف هستند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، محمد عبدالله الخضرمی وزیر امور خارجه دولت دست نشانده سعودی در یمن ضمن موافقت با آتش بس در این کشور، به تداوم ادعاهای بی اساس خود علیه انصارالله یمن پرداخت.

وی مدعی شد: دولت هادی از همان اوایل ماه مه با طرح مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن موافقت کرد؛ اما حوثی ها هنوز آن را مورد مخالفت قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوثی ها تمایلی برای صلح ندارند و به درد و رنج یمنی ها توجهی ندارند. نماینده سازمان ملل در امور یمن، شورای امنیت و جامعه جهانی،  مانع تراش اصلی صلح در یمن را معرفی کند و حوثی ها را مسئول کامل آن اعلام کند.

وزیر امور خارجه دولت دست نشانده سعودی در یمن اعلام کرد که این دولت  با برقراری آتش بس، تشکیل یگان مشترک مبارزه با بیماری کرونا، بازگشایی کامل راهها بویژه در استان تعز ، بازگشایی فرودگاه صنعا برای انجام پروازهای خارجی، پرداخت حقوق همه کارمندان، آزادی همه اسرا و از سرگیری رایزنی ها موافق است.

این موضع گیری در حالی است که انصارالله یمن همواره از برقراری آتش بس واقعی و نه آتش بس دروغین ائتلاف سعودی استقبال کرده است.

کد خبر 4933007

منبع: مهر

کلیدواژه: عبد ربه منصور هادی عربستان سعودی انصارالله ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عربستان سعودی روسیه ایران افغانستان سوریه شیوع کرونا دونالد ترامپ امارات متحده عربی لبنان حوثی ها آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم