Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مرحله نخست طرح جدید بیمارستان امام حسین (ع) ارتش امروز به بهره برداری رسید. تاریخ انتشار: 17:51 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۳۲۸

خبرگزاری میزان - بنابر اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم معمارباشی از افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) ارتش در کرمان خبر داد و  گفت: مرحله اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام حسین (ع) کرمان شامل اورژانس، سی‌سی‌یو (ccu) آی‌سی‌یو (icu) داروخانه، ۲۱ تخت و مطابق با استاندارد‌های جهانی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش افزود: برای ساخت این بیمارستان پنج میلیارد تومان هزینه شده و با بهره‌برداری از این مرحله، تعداد تخت‌های بیمارستان ارتش به ۴۳ تخت افزایش یافته و تعداد تخت‌ها به ۶۴تخت در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: تعداد فوتی‌های ارتش به دلیل ابتلا به کرونا اعلام شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بیان کرد: با توجه به مواد به کار رفته در این بیمارستان و همچنین ضد زلزله بودن، این بیمارستان در ردیف بیمارستان‌های سبز قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خرمشهر ارتش امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار

برای نخستین بار مرکز درمانی بیماری تالاسمی یا کم خونی در ولایت ننگرهار فعالیت خود را آغاز نمود. 

در مراسم افتتاح این مرکز درمانی دکتر محمد حسن غیاثی معین پلان و پالیسی وزارت صحت عامه افغانستان از راه اندازی این مرکز درمانی استقبال نموده و گفت: با تامین امنیت، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده است.

وی از جانب وزارت صحت عامه به مسئولان این مرکز درمانی وعده همکاری داد.

مولوی امین الله شریف رئیس صحت عامه ولایت ننگرهار در حالی که خون خود را به این مرکز درمانی هدیه نمود از جوانان خواست تا برای نجات زندگی کودکان مبتلا به بیماری تالاسمی به صورت رایگان به این مرکز درمانی خون هدیه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید