Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر انجمن صنفی دریانوردان ایران گفت: در پی تهدید نفتکش های ایرانی توسط آمریکا، مکاتبات اعتراض آمیزی از سوی انجمن صنفی دریانوردان ایران به سازمان بین المللی دریانوردی و فدراسیون بین المللی حمل و نقل صورت گرفته است. تاریخ انتشار: 18:11 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۳۳۳ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی سامان رضایی در پی تهدید خصمانه دولت ایالات متحده آمریکا علیه پنج نفتکش ایرانی عازم ونزوئلا، اظهار کرد: در روز‌های گذشته انجمن صنفی دریانوردان، رایزنی و تماس‌هایی با اتحادیه‌ها و سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان بین المللی دریانوردی (IMO)، فدراسیون بین المللی حمل و نقل ITF و اتحادیه‌های مختلف از جمله اتحادیه برزیل و ونزوئلا از جهت مسائل صنفی و فارغ از مسائل سیاسی طرح موضوع کردیم که ایمنی دریانوردان از سوی دولت آمریکا تهدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کاهش تعرفه دیرکرد کانتینر از فردا/ قیمت تمام شده کالا ارزانتر می‌شود وی ادامه داد: دریانوردی ایمن حق تمامی دریانوردان دنیا است و مبادله تجاری صورت گرفته بین ایران و ونزوئلا حتی بر خلاف تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکایی‌ها نیست.

دبیر انجمن صنفی دریانوردان ایران با تاکید بر اینکه اقدام آمریکایی‌ها از نظر تجاری، حقوق بین الملل و حقوق صنفی زیر سوال است، گفت: انجمن صنفی دریانوردان بر اساس وظیفه صنفی خود و نگرانی به وجود آمده برای خانواده‌های دریانوردان که ناشی از تهدید‌های صورت گرفته وارد عمل شده است.

رضایی تاکید کرد: در مکاتبات صورت گرفته ضمن تاکید بر رعایت حق دریانوردی ایمن برای تمامی دریانوردان، از مواضع خصمانه و غیر متعارف دولت آمریکا و تهدید ایمنی دریانوردان و خدمه ۵ نفتکش ایرانی، ابراز نگرانی شدید کردیم و خواستار اجماع عمومی و برخورد پیشگیرانه شدیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کشتی رانی انجمن صنفی دریانوردان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد