Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:18:34 GMT

نگرانی از احتمال افزایش سفرها به کاشان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۳۶۶

نگرانی از احتمال افزایش سفرها به کاشان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به روند نزولی بستری بیماران در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فقط ۲ بیمار مشکوک حاد تنفسی در بیمارستان بستری شده‌اند.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۴ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند، گفت: تاکنون ۲۶ هزار و ۵۳۷ بیمار مشکوک حاد تنفسی در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان مراجعه کرده‌اند که با آزمایش‌های گرفته شده، جواب آزمایش کرونای یک‌هزار و ۱۳۶ بیمار مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  مرخص شدن ۲۸۱۷ بیمار تنفسی از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۷۱۸ بیمار حاد تنفسی از بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل مرخص شده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم ریشه این ویروس منحوس هر چه زودتر سوزانده شود، ولی با رایزنی‌ها و با تلاش‌هایی که انجام شده و موافقت وزارتخانه نیز اخذ شده، قرار است یک بیمارستان تخصصی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شود.

او با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان به حالت عادی قبل از کرونا برگشته است، خاطرنشان کرد: روزانه به‌طور متوسط ۶۳ نفر از شهروندان به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه می‌کنند که از این تعداد حدوداً جواب آزمایش یک نفر کرونا مثبت است.

مروجی بزرگ‌ترین نگرانی حال حاضر را احتمال مسافرت توسط برخی از هم‌وطنان دانست و بیان کرد: از عموم شهروندان و هم‌وطنان می‌خواهیم از هر گونه تردد و مسافرت به‌شدت پرهیز کنند.

او با بیان اینکه کاشان فعلاً در حالت زرد است، افزود: با توجه به ابتلای برخی شهروندان کرونا هنوز در بین مردم وجود دارد و لازم است همشهریان عزیز مسائل بهداشتی فردی و عمومی و فاصله‌گذاری اجتماعی را کاملاً رعایت کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بستری بیماران کرونایی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شهید بهشتی کاشان حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750599

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان