Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی و مناطق تفریحی، گردشگری و زیارتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات عید سعید فطر پلیس راه استان با افزایش نظارت‌های پلیسی بر مناطق تفریحی و گردشگری و زیارتی استان به صورت ویژه تمرکز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد ۳۰ تیم گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در تماکی محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهند و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی افزود: برخورداری از امنیت جاده‌ای از مهمترین نیاز اساسی رانندگان است که نباید توسط برخی رانندگان هنجارشکن مورد تهدید قرار گیرند بر همین اساس پلیس راه استان مصمم است جهت جلوگیری از تصادفات و تلفات انسانی با رانندگان خاطی برخورد می‌کند.

وی در پایان گفت: از تمامی رانندگان تقاضا داریم در صورت تردد در محورهای برون شهری برای پیشگیری از تصادفات و تلفات انسانی از عجله و شتاب بی مورد در جاده‌ها خودداری کنند.

  کد خبر 4932756

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیکی استان ایلام تمهیدات ترافیکی پلیس راه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داد.   سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود،  آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و  آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.   وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.     رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد:در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.   شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.     وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد