Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز جزئیات تجمع جمعی از مردم بخش غیزانیه که امروز در خصوص مشکلات تامین آب شرب انجام شد را توضیح داد.

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: تعدادی از مردم بخش غیزانیه صبح روز شنبه (سوم خردادماه) در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان به تامین نشدن آب شرب‌شان، اقدام به بستن جاده "اهواز- رامهرمز- امیدیه" کردند که برای مدتی باعث اخلال در تردد مسیر ترانزیتی شد و پلیس برای جلوگیری از این کار وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از ورود ماموران پلیس برای بازگشایی جاده، تعدادی از تجمع‌کنندگان با سنگ و چوب به سوی ماموران حمله‌ور شدند و دو مامور پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند.

دالوند گفت: پلیس با استفاده از سلاح ساچمه‌ای پلاستیکی ضد شورش، دو نفر از تجمع‌کنندگان را  به صورت سطحی مجروح و بازداشت کرد که در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.

فرمانده انتظامی اهواز افزود: البته با گفت‌وگویی که با مردم داشتیم متقاعد شدند که با پلیس همراهی کنند و جاده را بازگشایی کردند و ضمن احترام به قاطبه مردم، با افرادی که نقض قانون کرده بودند هم برخورد قانونی شد.

وی تصریح کرد: البته حسب وظیفه اخلاقی، با تماسی که با فرماندار کلانشهر اهواز داشتم، تامین آب مردم به وسیله تانکر در دستور کار قرار گرفت.

دالوند با بیان اینکه بی‌توجهی مسئولان امر به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب شرب، باعث تجمع غیرقانونی اهالی این بخش شد، عنوان کرد: اعتراض مردم به تامین نشدن آب شرب‌شان یک مطالبه قانونی است اما باید در مجرای قانونی انجام شود.

وی افزود: اگر مسئولان امر به خواسته‌های مردم توجه کنند، هیچ گاه مشکلات اجتماعی به مسائل انتظامی تبدیل نخواهد شد و نمونه آن همین تامین آب شرب مردم بخش غیزانیه است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تجمعی وجود ندارد و مردم به  منازل خود بازگشته و جاده نیز در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد که به استقبال رانندگان محور منجر شد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: نیروی انتظامی یار و یاور مردم است و هیچ گاه خود را در مقابل آن‌ها قرار نمی‌دهد، اما افراد هم باید توجه کنند و قانون را زیر پا نگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی تجمعات اعتراضی مردم بخش غیزانیه تامین آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب گفت: دشمن تلاش فراوان کرد که بگوید در این معرکه پلیس تنهاست، اما مردم خط بطلان بر افکار پلید دشمن کشیدند که مردم همراه و همگام پلیس هستند.

سردار رادان با بیان اینکه در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که در نبرد رودررو با جمهوری اسلامی بجز شکست هیچ دستاوردی برایش ندارد گفت: دشمن تلاش دارد که مادری نباشد که رزمنده بپروراند و شروع این جنگ از پایان دفاع مقدس آغاز شد.

وی افزود: زمانی که دو بال حیا و عفت و بال غیرت از ما گرفته شود، چشم به گناه عادت می‌کند و آنگاه یک ضد ارزش تبدیل به ارزش می‌شود و اصل دعوا و رودررویی حق و باطل در این است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه ما از دختران و مادران آینده این مرز و بوم صیانت می‌کنیم و اصل ماجرا این جاست گفت: این ماجرا از زمان پیامبر و امیرالمومنین و گوشواره از گوش کشیدن آغاز شده است.

وی گفت: ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می‌دهند به دنبال شبهه افکنی هستند، اما همان مسئله فرهنگی و اجتماعی هم باید‌ها و نباید‌هایی دارد که نیاز به تذکر و گاهی برخورد خواهد داشت.

رادان با بیان اینکه عده‌ای ناجوانمردانه و غیرحکیمانه به نیروی انتظامی هجمه می‌کنند گفت: این هجمه به غیرت جامعه ایرانی و دینی است و همه برای صیانت از دختران وطن در برابر دشمن مامور هستیم.

وی افزود: در آینده پشت پرده این جنایت‌ها و بی عفتی‌ها را از رسانه بیان خواهیم کرد که چگونه با برنامه ریزی برای دختران و مادران آینده کشور نقشه‌ها طراحی کرده اند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه ۳۲ دستگاه مسئول اجرای طرح حجاب هستند و بوده اند، گفت: اگر این دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل کرده بودند کار جامعه چنین نبود، اما همان‌ها امروز مطالبه گر شده اند و هجمه هم می‌کنند.

رادان مراسم با بیان اینکه شهادت می‌دهم رئیس جمهور از این طرح حمایت کرده است، ابراز کرد: رییس جمهور به جای اینکه فکر رای آینده خود باشد به میدان مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجار شکن‌ها آمده است، کمتر رییس جمهوری چنین می‌کند.

وی اضافه کرد: عزم خود را برای صیانت از دخترانمان جزم کرده ایم و در این مکان مقدس قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب نشینی نخواهیم کرد تا زمانی که شما باشید.

دیگر خبرها

  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم