Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر، از همراهی شهروندان قمی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

سرمست با بیان اینکه وضعیت استان قم در مقابله با بحران کرونا بسیار مطلوب ارزیابی شده است افزود: از مردم، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه به دلیل این حمایت و همراهی قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به بهبود وضعیت استان قم از وضعیت قرمز به زرد ادامه داد: با مشارکت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی، امیدواریم هرچه سریعتر شرایط استان قم به وضعیت سفید تغییر کند.

وی مصوبه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد و با اشاره به مشکلات عملیاتی آن برای تولیت آستان‌های مقدس گفت: طبق مصوبه جدید یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب، صحن اماکن مقدس برای عموم باز خواهد بود.

سرمست با بیان اینکه بازگشایی‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود افزود: در اماکن مقدس نماز ظهر و عصر به صورت جماعت برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه قبلی ستاد ملی کرونا در حرم‌ها نماز عید برگزار نخواهد شد افزود: در مساجد محلی و فضا‌های روباز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نماز عید برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: اماکن تاریخی و موزه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد .

سرمست با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: از ۱۰ خرداد ماه ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی از ساعت 7:30 الی 14:30 خواهد بود .

استاندار قم در ادامه جانفشانی کادر بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: کسانیکه در مسیر خدمت به بیماران به شهادت نائل شده اند حکم شهید خدمت دریافت می‌کنند.

سرمست با اشاره به بازگشایی مرزهای صادراتی ایران خصوصا با کشورهای همسایه از عادی شدن گام به گام روند صادرات محصولات خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد توسعه اقتصادی استان قم با رویکرد تولیدات صادرات محور در دوره جدید باشیم.

منبع: الف

کلیدواژه: استان قم ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱،۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تأمین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی