Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا در پیامی توئیتری به خطاب به ترامپ اعلام کرد: یک مطالعه بر ۹۶ هزار نفر بیمار ویروس کووید-۱۹ نشان می‌دهد کسانی که از داروی ترامپ (هیدروکسی کلوروکین) به عنوان درمان استفاده کرده‌اند؛ خطر مرگ آنها در مقایسه با کسانی که این کار را انجام نداده‌اند، بسیار بالاتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه پیشین آمریکا در این باره اضافه کرد: رئیس جمهور باید ایفای نقش به عنوان یک پزشک در تلویزیون را متوقف کند.

این در حالیست که اظهارات عوامانه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره نحوه مقابله با بیماری کرونا پیشتر هم دستمایه تمسخر وی شده بود.

او که پیشتر به مبتلایان کرونا پیشنهاد داده بود خوردن مواد شوینده را امتحان کنند؛ چندی پیش اعلام کرد که بدون تجویز پزشک، برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، روزی یک قرص «هیدروکسی کلوروکین» می‌خورد که در درمان مالاریا به کار می‌رود و برخلاف ادعای ترامپ، تاثیرپذیری آن در مبارزه با کرونا هنوز از سوی محافل پزشکی-درمانی تائید نشده است.

در واکنش به این اظهارنظر کودکانه، «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با سی‌ان‌ان، با لحنی که بوی تمسخر داشت، گفت: به رغم همه اختلاف‌نظرهای موجود، ترامپ رئیس‌جمهور ما است و ترجیح من آن است که وی از خوردن چیزی که مورد تائید دانشمندان نیست پرهیز کند به ویژه آنکه در سن و سال او یا بهتر بگویم با وزنی که او دارد و به عبارتی گرفتار «چاقی مفرط» است؛ نباید هر چیزی را بخورد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند