Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شریعتی استاندارخوزستان  در آیین بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد روز پیروزی مردم ایران ، روز حق بر باطل و روز شادمانی است و این روز را به تمامی مردم خرمشهرتبریک و تهنیت عرض می‌کنم گفت:امروز چندین پروژه که شامل بخش داخلی زنان، بخش آی‌سی‌ یو، بخش فیزیوتراپی مرکز جامع سلامت را توانستیم  به بهره برداری رساندیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای مردم این شهر فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قرار است هتل ۴ ستاره که با سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل و ساخته شده است درآینده ای نزدیک  مورد بهره برداری قرار میدیم و افتتاح میکنیم.

استاندارخوزستان در ادامه افزود:ان شاءالله بتوانیم در کنار مردم شریف و بزرگوار خرمشهر توفیق پیدا کنیم که در سایر موارد زیر ساختی برای مردم این شهر شرایط بهتری فراهم کنیم و تلاش کنیم مشکلات و مسئله ها و حمایت مردم از شریف را به حداقل برسانیم .

دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم در این مراسم با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه به میمنت سالروز آزاد سازی خرمشهر هم طرح  بهداشتی و هم درمانی که در بیمارستان و در حوزه بهداشت افتتاح شد گفت: برای افتتاح این طرح ها مجموعه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است  که ان شاالله مورد بهره‌برداری مردم خرمشهر قرار بگیرد.

او افزود: در بیمارستان بخش فیزیوتراپی، بخش خیلی مجهز ای سی یو 2 و بخش داخلی زنان که به طور کامل ساخته  شد ند  ان شالله بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همینطور در حوزه بهداشت مرکز و بخش  طالقانی به طور کامل بازسازی شده و به شکل خیلی خوب در خور و شان  مردم خرمشهر در خدمت مردم قرار گیرد.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در هفته دولت  ان شالله دو مرکز خدمات جامع سلامت مورد بهره برداری قرارمیگیرند مرکز جدیده و مرکز امام خمینی و در حوزه بیمارستانی هم سعی بر آن است که دیالیز بیمارستان ولیعصر هم بخش جدید به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح درمانی سالروز آزاد سازی خرمشهر بخش داخلی زنان طرح بهداشتی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل