Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:41:07 GMT

نرخ مرغ به ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۴۳۲۵

نرخ مرغ به ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۱۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان، توزیع در واحد‌های صنفی ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و خرده فروشی‌ها ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۱۲ هزار تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات در بازار بیان کرد: قیمت کنونی هر کیلو سینه با کتف ۲۲ هزار تومان، سینه بدون کتف ۲۳ هزار تومان و فیله مرغ ۲۸ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ازدیاد تقاضا برای تعطیلات عید فطر را دلیل اصلی رشد ۷۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته در بازار اعلام کرد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی مرغداران به سبب افزایش هزینه‌های تولید حاضر به عرضه مرغ با نرخ کمتر از ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان نیستند، اما با بازگشایی رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی به این نرخ نخواهیم رسید.

یوسف خانی قیمت منطقی هر کیلو مرغ زنده را ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ گرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: اگر تغییری در بحث نهاده ایجاد شود یا ارز دولتی حذف شود، شاهد جهش قیمت در بازار مرغ خواهیم بود.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی کاهش عرضه مرغ طی روز‌های اخیر را یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت در بازار اعلام کرد و افزود: با وجود مشکلات متعدد در تامین نهاده‌های دامی، میزان جوجه ریزی کاهش پیدا کرده است.

ثبات قیمت ماهی در بازار

یوسف خانی از ثبات قیمت ماهی در بازار خبر داد و گفت: با بازگشایی رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی، قیمت ماهی نوسانی نخواهد داشت چرا که میزان مصرف در فصل گرما کاهش می‌یابد.

وی در پایان با اشاره به اینکه بازار تخم مرغ تعریفی ندارد، تصریح کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷ هزار و ۵۰۰ تومان معادل شانه‌ای ۱۵ هزار تومان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغ و ماهی هزار و ۴۰۰ تومان هزار تومان یوسف خانی ۱۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ ماه کار کنید نیسان آبی بخرید‍
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روزچهارشنبه هجدهم اردیبهشت
  • فروش ۳۱۹ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله+ قیمت
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده