Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: شهباز گودرزی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با تأیید اینکه یکی از پرسنل دبستان فیض شیراز دارای علائم مشکوک به کرونا بوده و به محض اطلاع از بیماری، بستری می‌شود، اظهار کرد: از سوی خانم نبوی زاده مدیر دبستان فیض این اطمینان خاطر داده شده که این فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری و بیماری او تحت کنترل است و از سوی پزشکان این مرکز درمانی رو به بهبودی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص چگونگی مبتلا شدن معاون پرورشی دبستان دخترانه فیض شیراز، تصریح کرد: این همکار ما روز ۲۷ اردیبهشت که مدارس بازگشایی شد به مدرسه مراجعه می‌کند و علائم خاصی نداشته است، اما آخر وقت روز ۲۸ اردیبهشت ماه اعلام می‌کند دچار تب و لرز شده است.

شهبازی ادامه داد: پس از در میان گذاشتن موضوع با مدیر دبستان از روز ۲۹ اردیبهشت معاون پرورشی دبستان یاد شده به مدرسه مراجعه نمی‌کند و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز اضافه کرد: در ۲ روزی که او در مدرسه حضور داشته هیچ یک از دانش آموزان در مدرسه حضور نداشتند و نگرانی از آلوده شدن دانش آموزان دبستان فیض به کووید ۱۹ وجود ندارد.

او با بیان اینکه مدرسه دولتی فیض، یکی از آموزشگاه‌های پر متقاضی و سطح یک شیراز است، افزود: از آنجا که دانش آموزان این مدرسه دارای بهره هوشی بالا هستند و فراخوانی که داده شده بود برای رفع اشکال در دروس دانش آموزی مراجعه نکرده است، زیرا تراز علمی مدرسه بالا است.

شهبازی با بیان اینکه دست کم دو هفته پس از آلودگی به ویروس کرونا، علائم آن در فرد بیمار بروز می‌کند، اظهار کرد: اینکه معاون پرورشی دبستان دخترانه فیض دچار بیماری شدند حداقل ۱۲ روز قبل بوده و این هم خارج از مدرسه بوده و درون مدرسه قرار نداشته است، بنابر این فرد مورد نظر روز‌های ۲۷ یا ۲۸ اردیبهشت دچار بیماری نشده است.

او در خصوص دیگر پرسنل دبستان فیض بیان کرد: دیگر همکاران فرهنگی ما در شمار اندکی مشغول کار در این دبستان بودن که پس از اطلاع یافتن از ابتلای همکارشان به کرونا بطور خود خواسته در قرنطینه بسر می‌برند.

شهبازی در خصوص انجام تست کرونا از دیگر پرسنل دبستان فیض شیراز تصریح کرد: مدیر مدرسه به آنان اعلام می‌کند که احیاناً اگر علائم مشکوکی دارند به مراکز درمانی جهت دادن تست کرونا مراجعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز پیرامون ضدعفونی و گندزدایی دبستان یادشده گفت: مدرسه پیش از بازگشایی ضدعفونی شده و ورودی‌ها استریل بوده و تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و الکل در اختیار پرسنل قرار گرفته و هر ۲ ساعت یکبار هم برای احتیاط کلاس‌ها ضدعفونی شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا معاون پرورشی یک شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری رویدادهای مشترک با مدارس حصه خبر داد و گفت: استعدادهای ناشناخته‌ای در محله حصه وجود دارد که باید شناسایی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با حضور در مدرسه مکتبی محله حصه ضمن عرض خدا قوت و تبریک به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: تمام معلمان از جانشان مایه می‌گذارند و برای تربیت نسل‌های آینده تلاش می‌کنند، ما نیز برای ارتقای کیفی و کمی مدرسه تمام قد در کنار معلمان ایستاده‌ایم.

وی افزود: ما باید قدردان معلمانی باشیم که برای تربیت نسل‌های جوان تلاش می‌کنند؛ معتقدیم محله حصه معلمان خوب و باصفایی دارد که برای نسل جوان بسیار تلاش می‌کنند که امیدوارم تمام معلمان نسلی آگاه و شاداب برای جامعه ایجاد کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسترهای این منطقه برای اجرای اقدامات در داخل و خارج مدرسه فراهم است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره بانوان و آقایان محلات در دستور کار قرار گرفته است و درصدد هستیم برای افزایش شور و نشاط دانش‌آموزان، جشنواره دانش‌آموزی را برگزار و استعدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی را شناسایی کنیم.

صیرفی‌نژاد گفت: شناسایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان حصه یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است و درصددیم برای رشد و ارتقای دانش آموزان رویدادهایی اجرا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای ناشناخته‌ای در محله حصه وجود دارد که باید شناسایی شوند، گفت: مهر سال گذشته استعدادهای برتر نوجوان را شناسایی کردیم که بیش از ۵۰ درصد حائزان رتبه از محله حصه بودند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه در راستای ارتقای کیفی، مبلمان و تجهیزات داخلی مدرسه که موجب افزایش سطح علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی دانش آموزان می‌شود، یاری‌رسان خواهد بود تا مدرسه شاداب‌تر و پررونق‌تر شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حصه سال جاری در راستای محله‌محوری اقدامات بسیاری انجام داده‌اند، گفت: احداث پارک ۲۶ هزار متری حصه، بزرگترین اتفاقی بود که در راستای محله‌محوری و ارتقای محلات در سال گذشته رخ داد و موجب افزایش شور و نشاط دانش‌آموزان محله شد.

وی ادامه داد: احداث زیرگذر حصه به‌عنوان بزرگترین پروژه اصفهان در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است که اتفاقات بسیار خوبی برای محله حصه رقم خواهد زد و موجب تسهیل در تردد شهروندان خواهد شد.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی و خدمات شهری در این محله انجام شده است، گفت: اجرای دیوارنگاره، تجهیزات ورزشی و مبلمان این مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و امیدوارم بتوانیم اقدامات مشترکی انجام دهیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرهنگسرای استاد شریعت از سوی شهرداری برای انجام اقدامات و رویدادهای آموزشی و پرورشی مدرسه در نظر گرفته شده است تا به ارتقای کیفی مدرسه کمک کند.

به گزارش ایمنا، در این دیدار مدیر مدرسه مشکلات موجود از جمله کمبود فضای آموزشی و کمبود تجهیزات ورزشی را مطرح کرد، همچنین مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به‌همراه معاونان از کلاس‌های مدرسه بازدید و از معلمان با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل کردند.

کد خبر 751601

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود