Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه‌های متعدد و متنوعی برای گرامیداشت «چهارم خرداد» روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در نظر گرفته شده بود که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوع شدن برپایی هر گونه تجمع، قادر به برگزاری این برنامه‌ها با حضور مردم نیستیم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت صداوسیما، استودیو پخش در شهرستان دزفول مستقر شده است که از امشب تا ۲۴ ساعت آینده بیش از ۱۰۰۰ دقیقه ویژه‌برنامه با محوریت «چهارم خرداد» روز مقاومت شهرستان دزفول و عید سعید فطر از شبکه‌های سراسری، استان‌ها و شبکه خوزستان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: به مناسبت ۴ خرداد، برنامه‌های مختلفی نیز از طریق رادیو دزفول برای مردم شهرستان دزفول اجرا خواهد شد.

بن عباس گفت: از فضای مجازی نیز نهایت استفاده را برای پخش برنامه‌ها خواهیم برد چرا که در نظر داریم در این شرایط سخت که مردم نیازمند روحیه و لحظات شاد هستند، برنامه‌های متنوعی را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: مسابقه و جشنواره‌های زیادی اعم از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی و جشنواره ملی هنر مقاومت در فضای مجازی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی توسط ارگان‌های مختلف برای گرامیداشت روز دزفول در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به برگزاری «رژه موتورسواران» و «نورافشانی» در سطح شهرستان توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: تمامی این برنامه‌ها در راستای ایجاد یک فضای شاد برای مردم و معرفی هر چه بیشتر گذشته پر افتخار دزفول و ظرفیت‌های فعلی آن به نحو شایسته‌ای به تمام مردم کشور و جهان است.

بن عباس گفت: در مجموع تمامی برنامه‌های در نظر گرفته شده تلفیقی از مقاومت و عملکرد دزفول در دفاع مقدس، جهاد پزشکی، کمک‌های مؤمنانه و تقارن روز دزفول با عید سعید فطر است.

وی در پایان یادآور شد: از مردم تقاضا می‌شود در این ایام با در خانه ماندن و استفاده از برنامه‌های صداوسیما و فضای مجازی، تعطیلات عید فطر را سپری کنند تا هرچه زودتر شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، ۲ هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما قرار گرفت.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس «چهارم خرداد» به عنوان روز مقاومت و پایداری، روز دزفول در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است.

مردم دزفول علاوه بر پشتیبانی از رزمندگان اسلام با اعزام فرزندان خود به جبهه‌های نبرد نقش مهمی را در پیروزی رزمندگان اسلام داشتند.

مردم دزفول ۲ هزار و ۶۰۰ شهید و بالغ‌بر ۴۰۰۰ جانباز به اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند که از این تعداد ۸۰۰ نفر جانباز موشکی، ۷۰۰ نفر جانباز اعصاب و روان، ۳۵۰ نفر جانباز شیمیایی، ۲۰ نفر قطع نخاع و ۱۵۰ نفر جانباز قطع عضو هستند.

کد خبر 4933125

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دزفول برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی عید سعید فطر مشهد شهرستان دزفول نفر جانباز مردم دزفول برنامه ها روز دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2