Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، ماموستا "عبدالسلام محمدی" امام جمعه دهگلان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه قدس متعلق به اسلام و مسلمین است و رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل با کمک استکبار جهانی و غفلت مسلمانان این سرزمین پاک را تصرف نموده است، گفت: وحدت بین مسلمین و کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های جهان اسلام در قضیه فلسطین و قدس شریف می‌تواند در آزادسازی فلسطین نقش بسیار عظیمی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: برخی از کشورهای اسلامی_عربی از جمله عربستان، بحرین و امارات علی‌رغم انتقادات وسیع جهانی، در حال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند که جای تاسف دارد و این روابط‌سازی که بیشتر جنبه فرهنگی دارد بسیار خطرناک و تبعات و عواقب خطرناکی را بدنبال دارد.

ماموستا محمدی ادامه داد: نظام مقدس انقلاب اسلامی پس از استقرار، مساله قدس و فلسطین را جزو اولویت‌های سیاست خارجی دیپلماسی خود قرار داده و هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس در مملکت اسلامی ما باشکوه و نشاط بسیاری اجرا می‌شود.

امام جمعه دهگلان در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه به موضوع نصرت و یاری اسلام اشاره و بیان داشت: امروزه وظیفه ما است که به دین عمل نموده و نگذاریم دین مغلوب افراد فاسد و نالایق شود.

وی عنوان کرد: امروزه جنگ علیه اسلام است و ما در تمام جبهه‌های مادی، معنوی، فرهنگی، اقتصادی و عقیدتی در حال جهادیم.

به گفته ماموستا محمدی، کمک به دین خدا و رسالت پیامبر، قرآن و اسلام وظیفه همگی ما است، اگر ما یاری‌دهنده دین خدا باشیم خداوند در دنیا ما را ثابت‌قدم و در آخرت رستگار خواهد نمود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سطله اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام  "اسماعیل دانش" دکترای فلسفه و کلام اسلامی از افغانستان در نشست تخصصی " فلسطین، قطب نمای وحدت اسلامی" که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک ایام مبارک رمضان اظهار داشت:قرآن کریم اختلاف و تفرقه را عامل ضعف مسلمانان و از بین رفتن شوکت آنها می‌داند و تفرقه را از عذاب الهی می‌شمارد. 

وی ادامه داد: همه مسلمانان یک امت اند و جمهوری اسلامی ایران سیاست کلی خود را بر پایه اتحاد ملتهای مسلمان قرار داده است.

حجت الاسلام دانش خاطرنشان کرد: جهان اسلام دارای ظرفیتهای اقتصادی و فرهنگی و.. زیادی است که اگر مسلمانان اختلافات خود کنار بگذارند و حدود و ثغور خود را حفظ کنند، دیگر کسی بر آنها طمع نمی‌کنند. 

وی افزود: به قول مقام معظم رهبری، تاسیس بانک توسعه اسلامی از سوی مسلمانان می تواند، راهکاری برای وحدت باشد؛ ایجاد شرکت‌های چند ملیتی نیز راهکاری دیگر برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است.

استاد فلسفه اسلامی با بیان اینکه امروز فلسطین مورد ظلم قرار گرفته و بقیه مسلمانان از این قضیه رنجور هستند، تصریح کرد: گفت‌ و‌گوی عالمانه و تکیه بر مشترکات مذهبی و دینی  و دوری از افراط‌گرایی نیز می‌تواند، راهی برای وحدت و نجات قدس و فلسطین باشد. 

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ایران برای رسیدگی به تمامی مسائل داخلی خود ذی‎صلاح است
  • تاکید رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان بر وحدت اسلامی برای کمک به فلسطین
  • امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سطله اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • "وحدت مسلمین "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • "وحدت "عامل بازدارنده استکبار جهانی/ جمهوری‌اسلامی ایران پیشران وحدت اسلامی است
  • نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» برگزار می‌شود
  • وحدت و فلسطین ارتباط عمیقی با هم دارند/ اصل فلسفه روزه تهدیب و تزکیه نفس است