Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:36:53 GMT

نماز عیدفطر در مساجد آذربایجان غربی اقامه شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۹۱۵

نماز عیدفطر در مساجد آذربایجان غربی اقامه شد

ایسنا/آذربایجان غربی نماز عید فطر در ۳۰۰۰مسجد آذربایجان غربی اقامه شد.

نماز عید فطر با حضور مردم مومن استان راس ساعت ۷ صبح، ۴خرداد  در ۳۰۰۰ مسجد(بجز مصلی ها و مساجد جامع هرشهر) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقامه شد.

به گزارش ایسنا، امسال به دلیل شیوع کرونا، برگزاری هر گونه تجمعی ممنوع بوده و از این رو نماز عید فطر در مساجد منتخب استان برگزار شد و نمازگزاران ملزم به همراه داشتن سجاده، مهر،ماسک و دستکش بوده و در محل‌های برگزاری نماز با فاصله نشسته تا احتمال شیوع ویروس کرونا را به حداقل برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماز عيد فطر طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطیبان نماز جمعه شهرهای استان در سخنان خود ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند کارگران در پویایی اقتصاد کشور از مسئولان خواستند مشکلات این قشر اثرگذار را برطرف کرده و امنیت شغلی و روانی آنها را تامین کنند.

ایشان همچنین با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، این شغل را شغل انبیا و هدف آن را تربیت انسان ها تشریح و ضمن تاکید بر نقش معلمان و اهمیت آموزش و پرورش در ساختن جامعه ای هدفمند، پویا و بانشاط تقویت برنامه های درسی در مدارس بر مبنای آموزه های دین مبین اسلام را مورد تاکید قرار دادند.

ائمه جمعه شهرهای استان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند و حرکت های اعتراضی در سراسر دنیا را نشانگر انزجار جهانیان از اقدامات ضد بشری این رژیم جعلی معرفی کردند.

تجلیل و قدردانی از پاسخ قاطع ایران به جنایات این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه در دمشق  از دیگر مباحث مطرح در نماز جمعه شهرها بود.

ایشان همچنین ضمن تشریح اهداف اجرای طرح نور برای مقابله با هنجارشکنان و لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه بانوان مسلمان را به رعایت عفاف در جامعه دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی