Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:04:16 GMT

طرح مواسات و کمک مومنانه ماندگار شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۰۶۱

طرح مواسات و کمک مومنانه ماندگار شود

امام جمعه کوهبنان گفت: حضور مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فقرا و کسانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند جای تقدیر دارد لذا این طرح باید ماندگار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماز عید سعید فطر در کوهبنان همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایتمدار کوهبنان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: عید فطر از اعیاد بزرگ مسلمین جهان است که خداوند به بندگان عنایتی شبیه عنایت شب‌های قدر عطا می‌کند .

وی ادامه داد: یک ماه روزه‌داری، توسل، اطاعت و عبادت خداوند باعث می‌شود انسان پاک و پاکیزه شود در حالی که تقوا مهمترین نتیجه ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه کوهبنان افزود: بعثت پیامبر اعظم (ص)، نزول قرآن، عید مبعث، عید غدیر، پیروزی همیشگی اهل اسلام بر دشمنان از مهمترین نعمت‌ها و مائده‌های آسمانی است.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به کلام نورانی مولای متقیان ابراز داشت: این روز برای کسانی که طاعات،عبادات و روزه‌شان قبول شده عید واقعی است .

وی تصریح کرد: مردم در مبارزه با ویروس کرونا حضوری گسترده داشتند و با همکاری مردم، شهرستان کوهبنان وضعیت مطلوبی دارد .

جعفری گفت: در وحدت و همکاری شاهد برکات و نتایج خوبی هستیم و در سایه وحدت در بحث فرهنگی و عمرانی کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است.

وی افزود: وقتی تقوا و وحدت سرلوحه در کارها باشد نتایج خوبی را شاهدیم لذا باید از تفرقه فاصله بگیریم که مانع بزرگ پیشرفت است.

وی ادامه داد: حضور مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فقرا و کسانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند جای تقدیر دارد لذا این طرح باید ماندگار شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه کرمان عید فطر رزمایش جمعه کوهبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها