Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نانت فرانسه تصمیم به جذب کاوه رضایی، مهاجم کلوب بروژ بلژیک گرفته است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فوتبال 24 بلژیک، نبرد برای جذب کاوه رضایی فوران کرده است. این مهاجم ایرانی کلوب بروژ که اجازه جدایی از این تیم را دارد با پیشنهادهای زیادی برای بازی در فصل آینده مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی فصلی عالی را به صورت قرضی در شارلوا گذراند اما این باشگاه  توان مالی لازم برای خرید این بازیکن از کلوب بروژ را ندارد. پیش از این آنتورپ نیز با ارائه پیشنهاد 3 میلیون یورویی تمایل خود را برای جذب کاوه رضایی ابراز کرده و منتظر پاسخ  نهایی کلوب بروژ است.

بر اساس این گزارش، اکنون باشگاه نانت فرانسه نیز خواهان جذب کاوه رضایی است. یک رقیب جدید برای آنتورپ که از شانس بیشتری هم برخوردار است. قیمت فروش کاوه رضایی نیز در این شرایط افزایش می‌یابد و کلوب بروژ بابت این اتفاق خوشحال است.

احتمال بازگشت تیم قدوس به لوشامپیونه با حکم دیوان عالی فرانسه

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی کاوه رضایی جذب کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید

 دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد