Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:11:59 GMT

قدردانی رییس کل بانک مرکزی از زحمات رییس سابق مجلس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۳۰۰

قدردانی رییس کل بانک مرکزی از زحمات رییس سابق مجلس

رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی از زحمات رییس سابق مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «عبدالناصر همتی» در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشارتصاویری از حاشیه‌های جلسه روز گذشته (۹۹/۳/۳) شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا و آخرین حضور دکتر علی لاریجانی به عنوان رئیس قوه مقننه نوشت: به سهم خودم از حمایتها و پشتیبانی‌های ایشان از نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات بانک مرکزی در طول دو سال گذشته برای انجام اصلاحات در نظام بانکی و مدیریت بازار ارز و پول در جریان جلسات شورا و نیز مجلس شورای اسلامی قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کل بانک مرکزی افزود: براساس گزارش دبیر محترم شورا، بیشترین مصوبات ۵۰ جلسه گذشته شورا به پیشنهادات بانک مرکزی مربوط بوده است.

 

رییس شورای پول و اعتبار خاطرنشان کرد: حمایت‌های شورا و اختیارات اعطایی سران محترم قوا، کمک‌های شایان توجهی در پیشبرد برنامه‌های اصلاحی بانک مرکزی در بازار پول و ارز داشته است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: همتی رئیس کل بانک مرکزی بانک مرکزی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار