Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:14:24 GMT

جبهه مقاومت دستاوردهای زیادی داشته است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۶۶۲

جبهه مقاومت دستاوردهای زیادی داشته است

امام جمعه سابق رفسنجان گفت: جبهه مقاومت که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امام گشوده شد دستاوردهای بسیار زیادی داشته و منحصر به ملت ایران هم نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد بقیت الله شهرک شهید زینلی رفسنجان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شوال اظهار کرد: جبهه مقاومت که در جهان اسلام و از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی توسط امام راحل گشوده شد دستاوردهای بسیار زیادی داشته و منحصر به ملت ایران هم نیست بلکه ملت های آزادی خواه دیگر هم از این معنا استفاده کردند و بالاترین پیروزی ها و دستاوردها را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سابق رفسنجان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را از دستاورد مهم جبهه مقاومت عنوان و تصریح کرد: هر کشوری اگر در برابر ظلم مقابله و ایستادگی کند در محور مقاومت قرار دارد امروز گستردگی جبهه مقاومت در جهان اسلام در یمن، لبنان ، عراق، سوریه و غزه  ایجاد شده است و این کشورهای اسلامی با ستمگران به ویژه رژیم صهیونیسم مقابله می کنند که این مقابله، ایستادگی و حرکت آن ها حول محور مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز مقتدرتر از همیشه است و مردمان کشورهای آزادی خواه با امید به پیروزی ایستادگی می کنند؛ گفت: آمریکا در کشورهای اسلامی عراق، سوریه، فلسطین و ... شکست خورده است و این همان اقتداری است که جبهه مقاومت به دست آورده است.

 

حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: یک روزی ما با مقاومت خرمشهر را در سال 61 آزاد کردیم و خرمشهرهای دیگری هم هست که باید با مقاومت آزاد شوند و نمونه آن هم قدس شریف است قبله اول مسلمانان که با مقاومت جهان اسلام آزاد خواهد شد.

 

وی همچنین به موضوع کرونا هم اشاره کرد و از مردم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز عید فطر شرکت کردند تشکر کرد و افزود: برای ریشه کن شدن این ویروس تا زمانی که واکسن و یا داروی آن کشف می شود رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: جبهه مقاومت نماز عید فطر رفسنجان عید فطر جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد