Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:53:30 GMT

پرداخت فطریه به دو روش حضوری و غیرحضوری در جهرم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۷۰۲

پرداخت فطریه به دو روش حضوری و غیرحضوری در جهرم

محمدجواد شعبانپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۶ پایگاه شورای زکات و کمیته امداد خمینی (ره) در شطح شهر جهرم آماده دریافت زکات فطره همشهریان است.

وی ادامه داد: در روز عید فطر همشهریان می‌توانند به دو روش حضوری و غیر حضوری فطریه خود را پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) جهرم از محل استقرار پایگاه‌ها برای مراجعه حضور خبر داد و بیان داشت: پایگاه مرکزی واقع در کمیته امداد خمینی، پایگاه شماره ۱ واقع در چهارراه دفاع مقدس، پایگاه شماره ۲ واقع در امام حسین (ره)، پایگاه شماره ۳ واقع در میدان مصلی، پایگاه شماره ۴ واقع در میدان ولایت و پایگاه شماره ۵ واقع در میدان شهدا آماده دریافت زکات فطریه از همشهریان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانپور با بیان اینکه امسال به دلیل وجود شرایط کرونا برای حفظ سلامتی و راحتی مردم، روش غیرحضوری برای پرداخت فطریه راه‌اندازی شده است، گفت: همشهریان جهرمی می‌توانند به شماره کارت بانک ملی (۵۳۷۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷) زکات فطره خود را پرداخت کنند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده با دفتر امام جمعه جهرم، مبلغ زکات فطره برای هر نفر ۹ هزار تومان، خمس زکات فطره ۲ هزار و ۲۵۰ تومان، کفاره غیر عمد ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و کفاره عمد ۱۵۰ هزار تومان است.

کد خبر 4933248

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد فارس فطریه عید سعید فطر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا عید سعید فطر روز جهانی قدس روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس پایگاه شماره زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند