Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@16:43:53 GMT

کشف و ضبط ۴۲۴ خودروی بدون پلاک احتکار شده در پایتخت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۶۷۶۲

«سردار علی ذوالقدری» رییس پلیس امنیت پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نظارت پلیس بر بازار خودرو گفت: با توجه به وضعیت نابسامان بازار خودرو در روزهای اخیر بنابر دستور فرمانده ناجا برخورد با محتکران را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به شناسایی خودروهایی بدون پلاک احتکار شده، ادامه داد: در همین راستا چندین پارکینگ در حوالی میدان انقلاب و همچنین در شرق و غرب تهران شناسایی و بالغ بر ۱۷۵ خودرو بدون پلاک کشف و ضبط شده است، در مجموع نیز از ابتدای شروع این طرح تاکنون ۴۲۴ خودروی بدون پلاک در تهران کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه همه این خودروها شامل خودروهای داخلی و خارجی بوده که بدون پلاک در این پارکینگ‌ها نگهداری می‌شدند، تصریح کرد: خودروهای کشف شده شامل پراید، پژو ۴۰۵، تیبا، ال ۹۰ ساندرو و همچنین تعدادی خودروی خارجی از جمله مزدا ۳،  لیفان، لکسوز، ام وی ام، هیوندا، دنا پلاس و چری، رانا و ... بوده است.

سردار ذوالقدری خاطرنشان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی پرونده برای مالکان این پارکینگ‌ها تشکیل و چندین نفر نیز در همین راستا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی ادامه داد: خودروهای کشف شده نیز بعد از تایید مقام قضایی به وزارت صمت یا حتی صاحبان خودرو تحویل خواهد شد. او تاکید کرد: هر گونه خودرو بدون پلاک در پارکینگ احتکار محسوب می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب خودرو کشف و ضبط دنا فرمانده ناجا بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود