Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نخست‌وزیر سودان اعلام کرد مقامات این کشور برای تأسیس نیروی پلیس ویژه جهت حمایت از مراکز بهداشتی و پزشکی به دلیل افزایش حملات علیه کارکنان مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، دفتر عبدالله حمدوک، نخست‌وزیر سودان اعلام کرد: حمدوک جمعه با نمایندگانی از پزشکان برای ایجاد راهکارهای جدی برای پایان دادن به حملات مکرر علیه کارکنان مراکز بهداشتی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت پیش‌نویس قانونی را برای تأسیس نیروی ویژه جهت حمایت از کارکنان ارائه خواهد کرد.

این اقدام بعد از آن صورت می‌گیرد که پزشکان در سرتاسر سودان پنجشنبه تهدید کردند برای فشار بر مقامات جهت حمایت از کارکنان و مراکز بهداشتی اعتصاب می‌کنند.

براساس آمار کمیته پزشکان سودانی، دستکم ۲۴ حمله به کارکنان مراکز بهداشتی طی دو ماه گذشته درسرتاسر سودان صورت گرفته است.

این کمیته بخشی از جنبش اعتراضی سال میلادی گذشته بود که به سرنگونی نظام عمر البشیر منجر شد.

یکی از این حملات ماه آوریل اتفاق افتاد. پلیس سودان در آن زمان تعدادی را بازداشت کرد که قصد داشتند به بیمارستانی در شهر ام درمان حمله کنند.

به گفته کمیته مذکور پنجشنبه سه حمله به کارکنان و مراکز بهداشتی در خارطوم صورت گرفت که موجب تعلیق موقت خدمات در بیمارستانی در این استان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سودان مراکز بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم