Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@02:59:42 GMT

افزایش تدریجی دما از اواسط هفته

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۰۲۹

افزایش تدریجی دما از اواسط هفته

به گزارش «تابناک»، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۴ و ۵ خرداد) در سواحل دریای خزر، شمال غرب، برخی مناطق غرب، دامنه‌های شرقی زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: همچنین از بعد از ظهر امروز امکان تشکیل توده گرد وخاک روی کشور عراق و هدایت آن به سمت ایران وجود دارد. از اواخر امروز و طی روز دوشنبه (۵ خرداد) پدیده گرد و غبار و یا گرد و خاک در پاره‌ای از مناطق غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست. روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (۶ و۷ و ۸ خرداد) جوی به نسبت پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، طی این مدت بارش خفیف باران در مناطقی از ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

ضیائیان تصریح کرد: امروز و فردا (دوشنبه ۵خرداد) در برخی نقاط شمال غرب و غرب و طی امروز، دوشنبه و سه شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که می‌تواند در برخی نقاط موجب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی شود.

وی افزود: امروز و فردا (دوشنبه ۵خرداد) در سواحل شمالی بین ۱۲ تا ۱۸ درجه کاهش و از روز سه شنبه (۶ خرداد) دما به تدریج بین ۵ تا ۸ درجه افزایش می‌یابد. طی این مدت در سواحل دریای خزر وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و دریا مواج و متلاطم خواهد بود. در سایر مناطق کشور تا اواسط هفته آینده روند افزایش تدریجی دما رخ می‌دهد.

وی در خاتمه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت‌: آسمان تهران فردا (۲شنبه ۶خرداد) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر احتمال بارش پراکنده و رعد و برق با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد و طی روز سه‌شنبه (۷ خرداد) کمی ابری تا نیمه ابری به همراه گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۴ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر هواشناسی دمای هوا افزایش دما روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر سه شنبه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس تهران بازار سرمایه در اولین روز هفته ثبات نسبی داشت. امروز (شنبه) شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۶۵۲ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۸ واحد رسید تا بازار سرمایه به روند کج‌دار و مریز هفته‌های اخیر ادامه داده باشد.

شاخص هم‌وزن نیز ۱۳۹۵ واحد رشد کرد و در عدد ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد ایستاد.

امروز بیش از ۳۶۹ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن ۵۵۹۱ میلیارد تومان بود.

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل

فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشت اما شپنا و شستا تاثیر منفی ایجاد کردند. ذوب، کاما و خزامیا نیز از نمادهای پرتراکنش بودند.

روز شنبه فرابورس ایران ۸۵ واحد افت کرد و به ۲۵ هزار و ۵۱۹ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۲۵ هزار فقره به ارزش ۶۷۶۳ میلیارد تومان بود.

آریا و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند اما تجلی تاثیر مثبت ایجاد کرد. خاور، کرمان و کرومیت نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که همگی قرمز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 847484 برچسب‌ها شاخص کل بورس خبر مهم بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • پیش بینی هواشناسی
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی