Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:20:23 GMT

جهت بخشیدن به تولید راه عبور از مشکلات است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۷۳۰۳

جهت بخشیدن به تولید راه عبور از مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور روز یکشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد جامع میامی افزود : عید سعید فطر جشن همدلی و وحدت ملت ایران است.

وی گفت : رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اتحاد بین مردم و مسوولان است.

صفایی پور با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز قدس در کشور برگزار نشد، اظهار داشت : ملت بزرگ ایران در راستای مقابله با بیماری کرونا به سبک های دیگری شعار "مرگ بر آمریکا "را درشبکه های اجتماعی سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه فطر عید مهم اسلامی است، گفت: این عید هدیه الهی است و باید در این ایام برای کمک به مستمندان و محرومان تلاش نمائیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات ماه مبارک رمضان خدمت به محرومان و نیازمندان است، تصریح کرد: امسال در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح شهرستان میامی حدود پنج هزار بسته معیشتی در چند مرحله توزیع شد.

امام جمعه میامی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف و گروه های جهادی پرچمداران رزمایش همدلی و کمک مومنانه هستند.

صفایی پور افزود : عید سعید فطر فرصتی است تا علاوه بر تداوم دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان به مسائل اجتماعی از جمله کمک به همنوعان پرداخت که این امر خود سبب پیشرفت جامعه خواهد شد .

صفایی پور با اشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود: مسئولان خدمت صادقانه را سرلوحه کارخود قرار داده و برای حل مشکلات مردم تلاش نمایند.

وی گفت : سلامتی ، امنیت، رزق با برکت از دستاوردهای ماه مبارک رمضان محسوب می شود.

شهرستان میامی با بیش از ۴۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان واقع می‌باشد 

برچسب‌ها عید سعید فطر میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر میامی عید سعید فطر میامی عید سعید فطر صفایی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سیگار قاچاق در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️، سرهنگ حسین عجم  گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان میامی حین گشت زنی هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت مزدا مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.
وی به بازید بار خودرو و کشف ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: تمامی سیگار‌ها ساخت کشور آمریکا بود که کارشناسان ارزش آن را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ عجم از توقیف خودرو و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد و افزود: پرونده تشکیل و همراه متهمان به مراجع قانونی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت