Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با انجام یکسری اقدامات به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در این پارک و مراکز رشد تابعه پرداخته است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور مستقر در این پارک و مراکز رشد تابعه در ایام کرونا، مجموعه‌ای از اقدامات انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخفیف ۵۰ درصدی اجاره بهای فضای استقرار واحد‌های فناور در فروردین و اردیبهشت ۹۹، تعویق بازپرداخت تسهیلات واحد‌های فناور تا پایان اردیبهشت ۹۹ و برگزاری جلسات مشاوره تخصصی کارگاه آموزشی و دفاع برنامه‌های کاری واحد‌های فناور به صورت ویدئو کنفرانس از جمله حمایت‌های این پارک از شرکت‌ها و واحد‌های فناور هستند.   بیشتر بخوانید: فعالیت‌های پارک علم و فناوری کرمانشاه برای مقابله با کرونا تشریح شد
بسته‌های حمایتی به شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری همدان اعطا می‌شود
همچنین، پارک علم و فناوری خلیج فارس در این زمینه اقدام به حذف محدودیت‌های آیین نامه‌ای مربوط به الزام شرکت‌های مستقر به حضور تمام وقت کارکنان و پیگیری جهت دریافت فوری تسهیلات واحد‌های فناور از صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق کارآفرینی امید و صندوق‌های پژوهش و فناوری کرده است.
کمک به تسهیل صدور مجوز‌های قانونی در سطح ملی و استانی برای واحد‌های فناوری که در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با ویروس کرونا فعال شدند و پیگیری و هماهنگی جهت تامین مواد اولیه شرکت‌ها و کمک به اطلاع رسانی و معرفی محصولات شرکت‌ها از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و کانال‌های ارتباطی پارک علم و فناوری خلیج فارس و کمک به بازاریابی محصولات و تجهیزات تولیدی شرکت‌های دارای ظرفیت، از دیگر فعالیت‌های پارک علم و فناوری خلیج فارس به منظور حمایت از این شرکت‌ها و واحد‌های فناور هستند.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واحد فناور شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس ویروس کرونا پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس واحد های فناور شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد