Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بحث پرداخت مطالبات عقب افتاده ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران توسط فدراسیون والیبال، بخاطر مشکلاتی که تحریم‌ها برای خارج کردن ارز از کشور ایجاد کرده‌اند، از جمله مسائل قابل بحثی است که مسئولان فدراسیون نیز در پی برطرف کردن آن هستند.

میلاد تقوی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در این مورد به ایسنا گفت: واقعیت این است که بحث خارج کردن ارز از کشور موضوعی است که خارج از توان فدراسیون والیبال است و به روابط بین‌المللی و اقتصادی کشور برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ما در تامین این مبلغ دغدغه‌ای نداریم، اما برای واریز و پرداخت این مطالبات مشکلاتی وجود دارد که در تلاش هستیم تا آن را برطرف کنیم.

او ادامه داد: البته صحبت‌هایی در این مورد با کولاکوویچ صورت گرفته و قرار است که این پول به گونه‌ای به حساب او واریز شود. فدراسیون در تامین این مبلغ مشکلی ندارد، اما بحث پرداخت آن کمی مشکل ساز شده است.
بیشتر بخوانید: پول بیت‌المال در جیب ستاره‌های والیبال؛ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ۶ ماه!تقوی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد این مبلغ به صورت نقد و در ایران به کولاکوویچ تحویل داده شود؟ اظهار کرد: به هر حال اگر راه حل قانونی نباشد که مطالبات او واریز شود، مجبور هستیم این مبلغ را نقدا به او پرداخت کنیم.

او در پایان، درباره روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال نیز اظهار کرد: تصمیم حساسی است که نمی‌توان ساده در مورد آن به نتیجه رسید. مربی داخلی و خارجی هر دو نقاط ضعف و قوتی دارند که باید آن‌ها را به صورت کامل بررسی کرد. در موقعیت حساسی هستیم که تهدید‌هایی وجود دارد، فدراسیون باید مطمئن شود تصمیمی که می‌گیرد بهترین تصمیم است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به انصراف محمد موسوی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میلاد تقوی رئیس قدراسیون والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمانان ایران حضور پیدا کرد و درباره شرایط این رشته صبحت کرد. 

وی در ابتدا گفت: اول از هم این را باید بگویم که در عرصه فنی سرمربی تیم ملی پس از اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شد به رسانه پاسخگو می‌شود، زیرا که اعتقاد دارم که باید به رسانه‌ها پاسخگو باشیم چون رسانه ذهن جویای جامعه است و باید پاسخگو باشیم.

تقوی در واکنش به انصراف سید محمد موسوی از تیم ملی گفت: من با محمد موسوی صحبت نکردم اما با آقای مرادی  نائب رئیس اول فدراسیون والیبال و سرپرست تیم ملی صحبت کردم، آقای موسوی هم قطعا دلایل خودشان را داشتند، امروز وارد این دلایل نمی‌شوم و کسی که باید راجب جزئیات این تصمیم صحبت کند سرمربی تیم است زیرا که مباحث فنی هم در این انصراف وجود دارد.

در آخر رئیس فدراسیون والیبال ابراز نگرانی کرد و ادامه: امیدوارم هرکدام از بچه‌های تیم ملی تصمیمی می‌گیرند مردم را در اولویت داشته باشند و منافع آن‌ها بالاتر از مردم و تیم نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم