Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، روند امتحانات را به صورت حضوری یا غیرحضوری تعیین خواهیم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه خوارزمی، محمدحسین عبداللهی، درباره روند برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه اظهار کرد: ۱۴ تیر امتحانات پایان ترم دانشجویان آغاز می‌شود و ترم جاری دو هفته با تاخیر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، روند امتحانات را به صورت حضوری یا غیرحضوری تعیین خواهیم کرد. بیشتر محدودیت‌های دانشگاه در صورت حضوری شدن امتحانات در خصوص خوابگاه و سلف است؛ چراکه از نظر بهداشتی حائز اهمیت است.

برگزاری امتحانات حضوری نیازمند تصمیمات ستاد مقابله با کرونا
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی درباره روند ارائه دروس به صورت مجازی گفت: از استادان خواستیم که اگر آسیبی به کیفیت امتحانات وارد نمی‌شود، آن‌ها را به صورت مجازی برگزار کنند. برای حضوری برگزار کردن امتحانات پایان ترم، منتظر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم. البته آموزش و پرورش، دانشگاه‌های علمی کاربردی، فنی و حرفه ای، پیام نور و ... که احتیاجی به خوابگاه ندارند، شاید بتوانند امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنند.

شرایط حضور دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی درباره حضور دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه گفت: دانشجویان برای ارائه رساله خود می‌توانند آن را به صورت ایمیل یا درخواست در سامانه گلستان به استاد خود یادآوری کنند و بعد از تایید استاد، گروه و تحویل گواهی سلامت از سوی مرکز بهداشت دانشگاه خوارزمی می‌توانند طبق اعلام زمان بندی در دانشگاه حضور یابند.

با توجه به شرایط کنونی و عدم مجوز ستاد مقابله با کرونا، دانشجویانی که نیاز به خوابگاه داشته باشند، نمی‌توانند در دانشگاه حضور یابند، اما بقیه دانشجویان مقطع دکتری اجازه حضور دارند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی برگزاری امتحانات کرونا آموزش مجازی دانشگاه خوارزمی صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید