Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایپانیوز، براساس این اطلاعیه مراحل ثبت‌نام برای خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق العاده به شرح زیر است:

۱- اگر شرایط ۱۰ گانه خرید خودرو (ذکر شده در اطلاعیه شماره یک) را دارید، ابتدا به سایت اِمتا به آدرس اینترنتی www.ecsw.ir  مراجعه کنید.

۲- با وارد کردن شماره تلفن همراه و سایر مشخصات شخصی مانند کدملی و سال تولد، کد احراز هویت برای متقاضی پیامک می شود، دقت داشته باشید که شماره تلفن همراه لزوما باید به نام فرد ثبت شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳- با ثبت نام در سایت اِمتا و احراز هویت (با داشتن نام کاربری و رمز عبور) امکان پیش ثبت نام در سایت فروش سایپا را پیدا خواهید کرد.

۴- بعد از پیش ثبت نام در سایت فروش حداکثر ۱۰ روز زمان نیاز است تا اطلاعات داده شده به روزآوری شود.

۵- پس از آنکه به روزآوری و صحت‌سنجی اطلاعات وارد شده انجام و شرایط متقاضی برای ثبت نام خودرو تائید شد، امکان ثبت نام اصلی در سایت شرکت های خودروسازی فراهم می شود.

۶- تمام متقاضیانی که امکان خرید خودرو را پیدا کرده اند، به مدت یک هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سایت، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و ۵۰ درصد وجه آن را واریز کنند.

۷- بعد از پایان مهلت ثبت نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگانی از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری برگزار می شود و اسامی منتخبین این قرعه‌کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

۸- برگزیدگان قرعه کشی یک هفته پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا ۵۰ درصد باقیمانده قیمت خودرو را واریز و ثبت نام خود را کامل کنند. خودروهای این افراد در یک بازه (حداکثر) سه ماهه تحویل خواهد شد.

۹- مبلغ پرداختی سایر ثبت‌نام‌کنندگان (که در قرعه کشی برنده نشده‌اند) طی یک هفته به حساب آنها برگردانده خواهد شد و این فرصت را دارند تا در طرح‌های فروش بعدی ثبت نام کنند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سایپا فروش خودرو تولید خودرو قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!