Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:01:41 GMT

فرهنگیان دیلم ۶۰ هزار ماسک تولید کردند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۳۵۱

فرهنگیان دیلم ۶۰ هزار ماسک تولید کردند

محمدمهدی محسنی روز یکشنبه در بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک شهرستان دیلم افزود: فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و در عرصه سلامت شهروندان پیشتاز و پیشقدم شدند.

وی بیان کرد:  روزانه یک هزار عدد ماسک در کارگاه‌ها برای ارایه به مساجد، مراکز بهداشتی، اصناف، دستگاه‌های اجرایی و افراد نیازمند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تولید و بصورت رایگان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی ادامه داد: مواد اولیه ماسک‌های تولیدی از طرف فرهنگیان و خیران تامین شده است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: اقدام ارزشمند فرهنگیان و دانش آموزان و زحمت شبانه روزی مدافعان و حافظان سلامت زمانی نتیجه بخش خواهد بود که مردم به شعار در خانه ماندن توجه ،  از ترددهای غیرضروری خودداری و نکات بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مورد توجه قرار دهند.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک بندردیلم ویروس کرونا ماسک بندردیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان