Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن احمدی با تقدیر از برخورد به‌موقع و قاطع اداره اماکن استان با اصناف متخلف تاکید کرد: در موضوع سلامتی مردم با کسی تعارف نخواهیم داشت.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نظارت بر صنوف در شهرستان اهواز گفت: با توجه به گزارش‌های واصله از سوی مرکز بهداشت غرب اهواز مبنی بر تخلف چند واحد نانوایی، موضوع با جدیت از سوی اداره اماکن استان در دستور کار قرار گرفت و با موافقت مقام قضایی با این واحدها برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا در ۲ هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده است، به گونه‌ای که مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردند در چند روز گذشته یک‌چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به خوزستان بوده است.

برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در خوزستان، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیر ضروری از ۲۲ تا ۲۹ اردیبشهت۹۹ در شهرستان‌های با وضعیت قرمز تعطیل اعلام شد و مجدداً از یکم تا پنجم خرداد ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و اصناف تعطیل شدند.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

کد خبر 514570 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، هندیجان، شوشتر، مسجدسلیمان و ماهشهر امروز دوشنبه در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۰:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۳، حفاری ۱۱۴ نیوساید ۱۳۰، پادادشهر ۱۰۵، مسجد سلیمان ۱۰۵، شوشتر ۱۰۸، ماهشهر ۱۰۷ و هندیجان ۱۳۶ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمام مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس شیفت صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شد.

کد خبر 751028

دیگر خبرها

  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود