Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی پس از تحریم رحمانی‌فضلی از سوی آمریکا، حمایت خود را از وزیر کشور اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت؛ محمد جواد کولیوند  با اشاره به تحریم برخی مدیران کشور از جمله عبدالرضا رحمانی‌فضلی و سردار حسین اشتری از سوی آمریکا، اظهار داشت: آمریکا پس از اغتشاشات سال گذشته تلاش می‌کرد تا نارضایتی‌های مردم را مقابله با نظام جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دشمنان کشور به دنبال القای مقابله مردم و نظام بودند تا در رسانه‌ها بر این موج سوار شوند و به اهداف خود برسند، در نهایت هدف آن‌ها مختل کردن امنیت داخلی کشور بود.

وی افزود: از آنجایی که رحمانی فضلی روی مباحث امنیت داخلی سال گذشته به همراه تیم خود و شورای امنیت کشور به خوبی ورود کرد، اجازه نداد نقشه‌های آمریکا و ایادی آن‌ها محقق شوند.

کولیوند در تشریح علل تحریم وزیر کشور از سوی آمریکا، ادامه داد: آمریکا پس از متحمل شدن شکستی دیگر در حوادث سال گذشته، با تحریم وزیر کشور و سایر مدیران به دنبال پوشش دادن این شکست مفتضحانه است.

نماینده مردم کرج در دور دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و برخی از مدیران در کمیسیون امور داخلی کشور مطرح شد، گفت: کمیسیون از وزیر کشور در مقابل تحریم آمریکا حمایت می‌کند و به ایادی آمریکا متذکر می‌شود که توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد زیرا مردم ایران علیرغم همه تنگناها با نظام مخالفتی ندارند و همچنان از آن حمایت می‌کنند.

به گزارش خانه ملت، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالرضا رحمانی فضلی، حسین اشتری‌فرد، ایوب سلیمانی، محسن فتحی‌زاده، یحیی‌ محمودزاده، محمدعلی نوری‌نژاد، حمیدرضا اشراق، هابیل درویش و حسن شهوارپور نجف‌آبادی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزیر کشور مجلس کمیسیون امور داخلی مجلس رحمانی فضلی امور داخلی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن

به گزاش پارس نیوز ،‌ علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای‌عالی کار نیاز به تأیید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دوبرابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به‌محض اینکه این پیشنهاد در شورای‌عالی کار تصویب شود و پس از آن مورد تأیید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف