Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:42:35 GMT

مصاحبه یک مدیرعامل جنجالی لیگ ایران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۸۷۶۴

مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری اجازه مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با مجوزی که سازمان لیگ فدراسیون از ستاد مبارزه با کرونا دریافت کرد، به زودی آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات، پس از انجام تست کرونا تمرینات خود را برگزار می‌کنند. اما در این بین یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر که مشکلات زیادی را تجربه می‌کند، شاهد ممنوع‌المصاحبه شدن مدیرعامل خود شده و این دستور از سوی مراجع بالاتر به این مدیر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، لیگ نوزدهم با انجام بازی معوقه فولاد خوزستان و استقلال تهران در روز ۲۹ خرداد، آغاز می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر تابناک ورزشی ممنوع المصاحبه ویروس کرونا لیگ برتر ایران روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

 

دیگر خبرها

  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع