Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: عابر پیاده بر اثر تصادف با خودرو پراید در شهرستان رشت جان‌ باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ" امیر طالبی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در میدان شهدای گمنام شهر رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید به رانندگی فردی 50 ساله با یک عابرپیاده برخورد کرده است.

وی بیان داشت: در اثر این حادثه عابر پیاده که مردی 66 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.

سرهنگ طالبی ادامه داد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور، بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان گفت: رانندگان حین رانندگی باید با توجه کامل به جلو رانندگی کرده و از اقداماتی که موجب حواس‌پرتی و از دست دادن تمرکز می‌شود، خوددارای کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پليس راهور گيلان بی احتیاطی راننده پراید مرگ عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، «محمد طالبی چاری» روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز (سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموز آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از گذراندن مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده‌ای با اتهام‌هایی از جمله ایراد آسیب بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی تشکیل و قرار وثیقه صادر شد، بیان کرد: فرد ضارب به علت ناتوانی از سپردن وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میدان‌های اصلی شهر آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب