Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته المپیک برزیل در بحران کرونا به مردم ماسک و مواد غذایی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته المپیک برزیل ماسک و سبد غذایی به کارمندان و دانش آموزان ۴ مدرسه در طول بحران کرونا اهدا کرده است.

با بسته شدن مدارس در سراسر برزیل به دلیل بیماری همه گیر کرونا، کمیته المپیک برزیل از طریق برنامه آموزشی خود از روز گذشته توزیع ماسک و جواد غذایی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حدود ۱۴۰۰ سبد بین معلمان و خانواده دانش آموزان در ۴ مدرسه المپیک شهر ریودوژانیرو توزیع خواهد شد. همچنین هر خانواده ۴ ماسک دریافت می کند.

پائولو واندرلی رئیس کمیته المپیک برزیل گفت: وظیفه کمیته ملی المپیک است که در این دوره کمک کند چرا که در برزیل بیش از ۳۴۹ هزار مورد مبتلا به ویروس تایید شده است که از این تعداد ۲۲ هزار و ۱۰۰ نفر جان باخته اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برزیل مواد غذایی المپیک دانش آموزان کمیته المپیک برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد