Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:32:47 GMT

واکنش چین به درخواست غرامت برای شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۳۲۲

واکنش چین به درخواست غرامت برای شیوع کرونا

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در کنفرانس خبری سالانه خود گفت، چین و آمریکا نیازمند آغاز هماهنگی در زمینه سیاست‌های کلان اقتصادی و اقتصاد جهانی هستند.

او با اشاره به اینکه پکن و واشنگتن هر دو از همکاری سود خواهند برد و اختلاف و رفتار خصومت‌آمیز برای هر دو طرف زیان‌بار است، تاکید کرد، دو طرف باید راهی برای هم‌زیستی مسالمت‌آمیز بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی در بخش دیگری از سخنانش گفت، افرادی که خواستار وادار کردن چین به پرداخت غرامت بر سر شیوع کرونا هستند، خیالبافی می‌کنند.

او در ادامه اظهار داشت، آمریکا باید دست از اتلاف وقت بردارد و به خبرنگاران گفت، چین آماده همکاری با آمریکا با روحیه همکاری و احترام متقابل است.

وزیر خارجه چین در ادامه سخنانش ابراز امیدواری کرد که آمریکا و کره شمالی گفتگوی معنی‌دار خود را در نزدیک‌ترین زمان ممکن از سر گیرند.

وی یادآور شد، آمریکا نباید نتایج به دست آمده از این مذاکرات را به باد دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر وانگ یی وزیر امور خارجه چین چین و آمریکا شیوع ویروس کرونا روز قدس نماز عید فطر عید فطر فطریه فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل

روزنامه کویتی «الجریده» امروز (شنبه) به نقل از منابع خود مدعی شد: «تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله اخیر این کشور به اسرائیل به شدت افزایش یافته است.»

به گزارش شفقنا، پس از حمله بی سابقه تهران علیه اسرائیل که با صد‌ها موشک و پهپاد رخ داد، درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی به شدت افزایش یافته است.

این روزنامه با اشاره به اینکه مقامات پانزده کشور پس از این حمله خواستار خرید پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی شده اند، در ادامه به نقل از منابع خود آورده است: درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی فراتر از ظرفیت‌های تولید ایران است و این کشور مجبور به رد برخی از این درخواست‌ها شده است.

در ادامه مطلب روزنامه کویتی آمده است: برخی از این کشور‌ها مشتری‌های سابق ایران و برخی مشتری‌های جدید این کشور برای خرید تسلیحات هستند.

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • واکنش مقتدی صدر به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو