Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری با همت همکاران و کار جهادی بدون قطع انشعاب مشترکین، وصول 102 درصدی را تجربه کردیم.
شیرزاد جمشیدی در جلسه کمیته تبیین استراتژی، خط مشی و راهبردهای شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی پیگیری‌های خوبی در خصوص برنامه‌های اجرایی شرکت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دیدار با معاونین و مدیران وزارت نیرو و توانیر افزود: طی این دیدارها دغدغه‌ها و مشکلات جمع‌بندی شده شرکت در قالب 15 مورد در بخش‌های مختلف از قبیل زیرساختی، بهره‌برداری، توسعه‌ای، نرم‌افزاری، نقلیه، امکانات، مباحث مالی و بدهی‌ها مطرح شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: استفاده از حواله ارزی، بحث تأمین برق مساکن مهر، استفاده از تسهیلات بانکی و اعتبارات استانی و تأمین نیروگاه قابل حمل خورشیدی به تعداد 650 مورد برای عشایر استان نیز از جمله مباحثی است که باید در دستورکار شرکت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در اسفند ماه 98 و فروردین امسال شرایط خوبی در حوزه وصول مطالبات و درآمدها نداشتیم، گفت: طی دو ماه مذکور 78 درصد وصول داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشت.
جمشیدی ادامه داد: از اردیبهشت ماه سال جاری با همت همکاران و کار جهادی بدون قطع انشعاب مشترکین، وصول 102 درصدی را تجربه کردیم که در دو شهرستان این میزان پایین‌تر بود که امید است با همت والا به 100 درصد برسند.
به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: توجه به زیرساخت‌های بهره‌برداری از دیگر موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و تجهیزات شرکت از قبیل خودروهای اتفاقات عملیات، بالابرها، تجهیزات عیب‌یابی و… برای بهره‌وری بیشتر ارتقاء یافته و بروزرسانی شوند.

برچسب هاهمدان (استان همدان)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: همدان استان همدان آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو استان همدان شرکت توزیع برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد