Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۴۹۰ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۱۰۴۱۹ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز یک شنبه چهارم خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان غربالگری کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته(سوم تا چهارم خرداد ماه) تعداد ۴۹۰ مورد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که فعالیت برای شناسایی هر چه بیشتر مبتلایان و جداسازی آنان از افراد سالم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۱۰ هزار و ۴۱۹ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۴۹۰ بیمار جدید، ۳۴۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شدند.

 احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۶ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۴۵۲ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۹ هزار و ۴۳ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۹۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان با بیان اینکه به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی تا ساعاتی دیگر اعلام می شود، افزود: با توجه به گزارش های میدانی از وضعیت نگران کننده بازارها، همچنان از شهروندان درخواست می شود به منظور تامین سلامت خود و خانواده، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در زمان حضور در خارج از منزل، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۹۹۲۹ بیمار،  بهبود یافته و ترخیص شدگان ۸۶۰۹ نفر، بستری شدگان ۸۸۴ بیمار و فوت شدگان ۴۳۶ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا

شمار دانشجویان بازداشت شده در دانشگاه ‌های آمریکا به حدود ۲۵۰۰ نفر رسیده و بیش از۵۰ مدرس و استاد دانشگاه تاکنون بازداشت شده‌اند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080228 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید