Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:45:36 GMT

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قشم اجرا شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۲۵۰

طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قشم اجرا شد

فرمانده انتظامی قشم گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این‌ منطقه با هدف اجرای مطالبات مردمی و برخورد با جرایم و هنجارشکنان که با اعمال خلاف قانون باعث دغدغه و نگرانی عمومی شده‌اند به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ حسین الهی امروز یکشنبه همزمان با عید سعید فطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این 28 ساعت گذشته نیروهای جان برکف پلیس در پی شناسایی و تعقیب مجرمان و متخلفان موفق به کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر، دستگیری 12 معتاد و 7 سارق و کشف 5 فقره سرقت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی کشف دو میلیارد ریال پرونده جعل و کلاهبرداری به همراه دستگیری 2 جاعل و 4 کلاهبردار با اقدامات فنی پلیس آگاهی از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

کشف 512 کیلوگرم تریاک با کار اطلاعاتی پلیس گلستان؛ تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد‌دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس ‌زاهدان / ‌یک تن مواد مخدر کشف شد‌انهدام باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر صنعتی و سنتی در زاهدان / دستگیری 11 متهم باند توسط اطلاعات
فرمانده انتظامی قشم ادامه داد: در این طرح اجتماعی یک دستگاه مزدا 3 با دو میلیون 400 هزار تومان جریمه و یک دستگاه ام وی ام با یک میلیون و 700 هزار تومان جریمه و حکم قضائی توسط پلیس راهور توقیف و روانه پارکینگ شدند.

الهی گفت: پلیس با تمام توان و به صورت مستمر با برهم زنندگان نظم اجتماعی با هدف تقویت آرامش و امنیت در این‌ جزیره که در زمره امن‌ترین شهرستان‌های کشور است تلاش می‌کند تا مردم با آرامش خاطر بیشتر به کسب و کار و زندگی روزمره خود ادامه دهند.

وی تاکید کرد: بی‌شک تحقق این مهم بدون حمایت شهروندان قشمی از نیروهای جان برکف پلیس امکان‌پذیر نخواهد بود.

شهرستان قشم شامل جزایر هنگام، لارک و قشم با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب کشور واقع شده است.

انتهای پیام/7558/ح

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور مواصلاتی کاشان - قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی کاشان - قم مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان - قم حاضر شدند، در عملیاتی ضربتی دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 748554

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد