Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@17:26:48 GMT

حسادت، سه جوان پولدار را روانه زندان کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۵۶۹۲

صراط:

چهاردهم اسفند سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف یک دستگاه موتورسیکلت گران‌قیمت به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری ۱۰۲ پاسداران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی با حضور در پلیس آگاهی گفت: حدود ساعت ۳ بعدازظهر چهاردهم اسفندماه در پارکینگ منزلم در حال تمیزکردن موتور سوزوکی لوکسم بودم و با توجه به تردد‌هایی که داشتم، در پارکینگ را باز گذاشتم که ناگهان سه جوان که سر و صورت خود را با ماسک و پارچه تیره‌رنگ پوشانده بودند، از غفلتم سوءاستفاده کردند و وارد پارکینگ شدند و پس از تهدید و ضرب‌وشتم موتور را روشن کردند و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت موضوع، اکیپی از کارآگاهان به محل وقوع سرقت رفتند و در بررسی‌های میدانی فهمیدند سه جوان قوی‌هیکل با موتورسیکلت سفید‌رنگ به محل سرقت مراجعه و پس از زاغ‌زنی در زمان مناسبی موتورسیکلت را سرقت کرده و متواری شده‌اند. یک نفر از سارقان با موتورسیکلت شاکی، یک نفر با موتورسیکلت سارقان و نفر سوم با پای پیاده از مسیر‌های جداگانه فرار کردند. کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند یکی از سارقان به نام بهزاد را شناسایی کنند و وی را چند روز پیش در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد با همدستی دو نفر از دوستانش به نام‌های کامران و نوید سرقت موتورسیکلت را انجام داده است. او انگیزه خود را حسادت و تخریب شخصیت شاکی اعلام کرد و گفت: موتورسیکلت شاکی را کامران پس از سرقت به آدرس نامعلومی انتقال داده است.

در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد، کامران پس از سرقت به یکی از کشور‌های خارجی گریخته است. او پس از ورود به ایران دستگیر و نوید نیز که به شمال کشور گریخته بود، با اخذ نیابت قضائی بازداشت شد.

کامران در بازجویی‌ها ضمن قبول جرمش به کارآگاهان گفت: موتورسیکلت را در زمان فرار در اختیار یکی از دوستانش در شهرستان ورامین قرار داده است. در ادامه، پس از هماهنگی قضائی، موتورسیکلت تحویل پلیس آگاهی شد.

به گزارش شرق سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان و بیان اینکه هر سه از وضعیت مالی خوبی بهره‌مند هستند و از روی حسادت این جرم را انجام داده‌اند، آن‌ها با قرار قانونی صادره از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران موتورسیکلت صراط پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران

کینه خونین، کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد.

به گزارش تسنیم، به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت.

بیست و هشتم فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر