Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر سعادتی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت «چهارم خرداد» روز مقاومت و پایداری دزفول نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی، کاریکاتور و گرافیک با موضوع مقاومت و پایداری در دزفول برگزار شد که پس از بررسی آثار امروز هم‌زمان با روز دزفول نفرات برتر از سوی هیئت داوران انتخاب شدند.

وی افزود: هیئت انتخاب آثار این نمایشگاه متشکل از عبدالرضا رابطی، فرج محمدی، فهیمه طحان و دبیری نمایشگاه بر عهده رزیتا جمالیان بوده است که در نهایت آثار مریم نعمت، سکینه حائری نیا، مرجان مردی‌ها، مریم یاموسی، هانیه سراجی و عاطفه رحیم زاده به عنوان آثار برتر برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد و آثار منتخب از صدا و سیما به نمایش در خواهند آمد.

سعادتی فرد همچنین یادآور شد: در این جشنواره ۴۰ اثر در زمینه‌های گرافیک و نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیئت داوران، ۶ اثر در زمینه گرافیک و نقاشی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش مهر، چهارم خرداد به پاس قدردانی از استقامت و ایثارگری مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس به نام روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در تقویم کشور نام‌گذاری شده است.

کد خبر 4933505

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان عید سعید فطر شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسش‌های مطرح شده پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی ـ اسلامی «ترانه باران» در فرهنگسرای نیاوران میزبان بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود. در این راستا جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق در روز دوشنبه ـ ۱۷ اردیبهشت ـ با حضور غلامحسین امیرخانی در ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان