Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسوولان استانی از روستاهای گنجه ای کهنه، جدول غوره مختار و مجتمع فرهنگی ورزشی آزادی یاسوج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرماندار بویراحمد، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر روستایی استانداری، مدیرکل راهداری، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان عزیز فیلی را در این بازدیدها همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلی در بازدید از مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی آزادی باقری با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۱۳۸۷ کلنگ‌زنی شد، اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان تسهیلات به این پروژه پرداخت شده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: در خرداد ماه امسال و با حضور یک مقام کشوری این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مجتمع تفریحی ورزشی آزادی در زیربنای چهارده هزار و ۸۵۰ متر مربع بنا شده است، عنوان کرد: این مجتمع به عنوان بزرگ ترین مجتمع جنوب کشور خواهد بود.

فیلی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این مجتمع زمینه اشتغال ۱۶۰ نفر ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این مجموعه کار بزرگی در استان است، عنوان کرد: مجموعه ورزش و جوانان و میراث فرهنگی با سرمایه‌گذار طرح، همکاری لازم را داشته باشند.

فیلی همچنین از ۲ روستای شهرستان بویراحمد نیز بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدیدها در خصوص مشکلات روستای جدول غوره مختار، گفت: پیشنهاد می‌شود با توجه به سرانه جمعیت، طرح هادی این روستا بازنگری شود.   

فیلی با اشاره به مشکل آب شرب مردم روستا و سایر مشکلات مطرح شده، گفت: مقرر شد در نشست های تخصصی جهت رفع این مشکلات اقدام شود.

وی همچنین در بازدید میدانی و در جمع مردم روستای گنجه‌ای کهنه، ابراز کرد: مشکلات مربوط به بهسازی معابر، جمع آوری زباله و آب شرب این منطقه  در نشست تخصصی و با حضور دستگاه های اجرایی بررسی و تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

فیلی بیان کرد: حوزه روستایی استانداری و فرمانداری نسبت به تامین ماشین آلات لازم برای رفع مشکل حمل زباله مردم روستا اقدامات لازم را انجام دهند و مدیرکل راهداری نیز برای تسطیح راه‌های این روستا کمک کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود